به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

فرمانده پلیس تهران از برقراری طرح جدید امنیتی در دو هزار نقطه پایتخت خبر داد

منبع: جرس
در راستای تمهیدات امنیتی و تشدید جو پلیسی برای کنترل تبعات اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و اعتراضات آتی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح موسوم به "امنیت محله محور" در بیش از دو هزار نقطه پایتخت از بامداد شنبه هشتم آبان ماه ٨٩ خبر داد . به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا، روز جمعه هفتم..........
در راستای تمهیدات امنیتی و تشدید جو پلیسی برای کنترل تبعات اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و اعتراضات آتی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح موسوم به "امنیت محله محور" در بیش از دو هزار نقطه پایتخت از بامداد شنبه هشتم آبان ماه ٨٩ خبر داد .

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا، روز جمعه هفتم آبان ماه، در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اعلام کرد "طرح امنیت محله ‌محور از فردا (شنبه) در بیش از دو هزار نقطه در محدوده ٣٧۵ محله شهر تهران اجرا خواهد شد. "

وی با بیان اینكه در اجرای مطابق با جرایم شناسایی شده هر منطقه، طرح ویژه از سوی پلیس اجرا می‌شود، ادامه داد: این طرح براساس مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلفی انجام می‌شود.

به گفته ساجدی‌نیا طرح امنیت محله‌محور مقطعی نیست و كلانتریها حوزه استحفاظی خود را پس از اجرای طرح مورد رصد قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مردم درخواست كرد كه گزارش‌ها در زمینه جرایم مختلف را از طریق مركز فوریتهای پلیسی ١١۰اعلام كنند تا پلیس پس از صحت موضوع، برخورد با جرایم موردنظر را در دستوركار خود قرار دهد.

یک روز پیشتر، فرمانده کل نیروی انتظامی نیز، در راستای پلیسی کردن فضا کشور گفت "سپاه پاسداران در عرصه امنیتی وظیفه کمک به نیروی انتظامی را دارد بطوری که در مواردی که پلیس دچار نقص است به همراه بسیج به کمک پلیس می‌آید."

سردار پاسدار اسماعیل احمدی مقدم در زمینه اعتراضات آتی تصریح كرد: پلیس آمادگی در برابر فتنه اقتصادی را دارد و دارای اشراف اطلاعاتی در این باره است. فتنه یك اتاق فكر دارد و افرادی فكر می‌كنند كه با به وجود آمدن این مسایل می‌توانند در مسایل اقتصادی سوار شوند.

این مقام انتصابی پلیس افزود "جامعه خود را برای اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها آماده كرده است، ابهامات در اجرای این طرح برطرف شده و اقشار مختلف به ویژه اقشار متوسط و پایین جامعه از اجرای این قانون متضرر نخواهند شد، چون منابع ملی به صورت عادلانه توزیع می‌شود، تصور ما این نیست كه بناست اجرای این قانون بار انتظامی خاصی را در پی داشته باشد."

این درحالیست که سردار حسین همدانی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران - که به نظر می رسد تامین امنیت تهران به وی واگذار شده - از نقش جدید در نظر گرفته شده برای یکی از ارکان زیر مجموعه سپاه پاسداران سخن گفت و هفته گذشته از تشکیل و آماده باش ١۵۰۰ گردان عاشورا از سوی سپاه پاسداران خبر داد. امری که به نظر می رسد حکایت از دور جدید برنامه ریزی ها برای تقابل با اعتراضات احتمالی ناشی از گرانی ها باشد.

مقامات دولت کماکان معتقدند اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، نه تنها بحران ساز نیست، بلکه سبب بهبود وضعیت اقتصادی مردم و در نتیجه استقبال آنها خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر