به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه

کشف شبکه تروریستی وابسته به سپاه پاسداران در آمریکا

 ندای سبز آزادی
سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرد موفق به کشف شبکه ای وابسته به سپاه پاسداران شده که برای ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا و انجام عملیات علیه سفارت اسراییل در این کشور برنامه ریزی داشته است. بر اساس این گزارش دو ایرانی در این پرونده با اتهام مواجه شده اند اما یکی از آنان موفق به فرار و بازگشت به ایران شده است. نفر دوم دستگیر شده و اعتراف کرده است که از مقامات عالی ایران برای انجام این ترور دستور داشته است. شبکه خبری سی ان ان اعلام کرده آمریکا قصد دارد موضوع این پرونده را از طریق شورای امنیت سازمان ملل دنبال.............


سازمان امنیت ملی آمریکا اعلام کرد موفق به کشف شبکه ای وابسته به سپاه پاسداران شده که برای ترور سفیر عربستان سعودی در آمریکا و انجام عملیات علیه سفارت اسراییل در این کشور برنامه ریزی داشته است.
بر اساس این گزارش دو ایرانی در این پرونده با اتهام مواجه شده اند اما یکی از آنان موفق به فرار و بازگشت به ایران شده است. نفر دوم دستگیر شده و اعتراف کرده است که از مقامات عالی ایران برای انجام این ترور دستور داشته است.
شبکه خبری سی ان ان اعلام کرده آمریکا قصد دارد موضوع این پرونده را از طریق شورای امنیت سازمان ملل دنبال کند.
در همین حال، اریک هولدر، وزیر دادگستری ایالات متحده، اعلام کرده که یک ایرانی آمریکایی به اتهام تلاش برای ترور عادل الجبیر، سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، دستگیر شده است.
او همچنین دولت ایران را متهم به برنامه ریزی عملیات ترور سفیر سعودی در واشینگتن دانست. به گفته او دولت ایران یک میلیون و 500 هزار دلار برای اجرای عملیات به متهمان پرداخته است.
وزیر دادگستری آمریکا گفت که عملیات ترور قرار بود با انفجار رستورانی هنگام حضور سفیر در آن اجرا شود و متهمان رفت و آمدهای سفیر و رستوران را زیر نظر گرفتنه بودند.
نام متهم منصور ارباب سیار، ۵۶ ساله، اعلام شده که به گفته آقای هولدر، با نیروی قدس سپاه پاسداران در ارتباط بوده است.
مقام های آمریکایی در این رابطه علیه یک نفر دیگر به نام غلام شکوری نیز کیفرخواست صادر کرده اند که در ایران زندگی می کند.
اریک هولدر گفت آمریکا در این رابطه ایران را مسوول می داند و تا ساعاتی دیگر تدابیری از سوی مقام های آمریکایی اعلام خواهد شد.
در اولین واکنش مقامات ایرانی، رامین میهمان پرست اتهام تلاش برای ترور سفیر عربستان در ایلات متحده را «کذب» و «سناریوی ساختی آمریکا» خواند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر