به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مهر ۱۶, شنبه

در ادامه اعتراض دانشجویان، شمار زیادی از کلاس های درس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نشد

در پی فراخوان فعالان دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برای تعطیلی کلاس های درس در روز شنبه، صبح امروز شمار زیادی از کلاس های درس در این دانشگاه تشکیل نشده است. به گزارش دانشجونیوز، امروز صبح، کلاس های دانشکده های پلیمر، مهندسی پزشکی، شیمی، کامپیوتر، فیزیک و عمران برگزار نشده و همچنین اکثر کلاس ها در دانشکده های معدن، ریاضی، مکانیک، برق و هواو فضا نیز به تعطیلی کشانده شدند. لازم به ذکر است که کلاس های دروس عمومی و سرویس امروز صبح این دانشگاه نیز اکثرا برگزار.........................
در پی فراخوان فعالان دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برای تعطیلی کلاس های درس در روز شنبه، صبح امروز شمار زیادی از کلاس های درس در این دانشگاه تشکیل نشده است.
به گزارش دانشجونیوز، امروز صبح، کلاس های دانشکده های پلیمر، مهندسی پزشکی، شیمی، کامپیوتر، فیزیک و عمران برگزار نشده و همچنین اکثر کلاس ها در دانشکده های معدن، ریاضی، مکانیک، برق و هواو فضا نیز به تعطیلی کشانده شدند.
لازم به ذکر است که کلاس های دروس عمومی و سرویس امروز صبح این دانشگاه نیز اکثرا برگزار نگردید.
دانشجویان معترض خواستار استعفای رهایی، ریاست انتصابی دانشگاه و محاکمه ی مسولین قتل آمنه زنگنه به ویژه دکتر آرزو، معاونت دانشجویی دانشگاه می باشند.
هفته گذشته در حادثه ای دردناک، آمنه زنگنه، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده پلیمر دانشگاه پلی تکنیک تهران به دلیل بی کفایتی مسئولین دانشگاه در خوابگاه شهید مرادی بر اثر استنشاق گازهای سمی در حمام درگذشت. در همین راستا دانشجویان این دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در صحن دانشگاه دست به تحصن زدند.
روز چهارشنبه مسئولین دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور اطلاعیه ای از دانشجویان خواسته بودند که کلاس های درس را تعطیل نکرده و از برگزاری تجمع خودداری کنند.
تجمع دانشجویان در صحن دانشگاه از دقایقی پیش با حضور گسترده دانشجویان آغاز شده است. اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر