به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

خروج هزاران سند از فساد اقتصادی مقامات نظام از وزارت اطلاعات


                                                       ندای سبز آزادی


یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی می گوید که یاران نزدیک احمدی نژاد موفق به خروج اسناد بسیار مهمی از مفاسد اقتصادی مقامات عالی جمهوری اسلامی که در وزارت اطلاعات موجود بوده، شده اند.

پالیزدار ۲ و ۳
محمد خوش‌چهره از اصلی ترین حامیان آقای احمدی نژاد در انتخابات سال......................

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی می گوید که یاران نزدیک احمدی نژاد موفق به خروج اسناد بسیار مهمی از مفاسد اقتصادی مقامات عالی جمهوری اسلامی که در وزارت اطلاعات موجود بوده، شده اند.
پالیزدار ۲ و ۳
محمد خوش‌چهره از اصلی ترین حامیان آقای احمدی نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۴ مدعی است که یاران نزدیک رئیس دولت دهم قصد دارند در بزنگاه مورد نیازشان اقدام به انتشار این اسناد به شیوه افشاگری آقای پالیزدار کنند و «باید در آینده منتظر سناریوهای پالیزدار ۲ و ۳ تحت عنوان افشاگری‌های جدید» از سوی این گروه باشیم.
این سخنان در حالی از سوی این چهره اصولگرای منتقد دولت شده مطرح می شود که چندی پیش روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت در جمهوری اسلامی از وجود ۱۴۰ هزار سند از ۳۱۴ مقام جمهوری اسلامی خبر داده بود و اعلام کرده بود که یاران احمدی نژاد در صورت لزوم آن‌ها را منتشر خواهند کرد.
دوره برزخ
آقای خوش چهره که سخنانش در روزنامه شماره امروز  روزنامه "ملت" منتشر شده است همچنین گفته حلقه اول حامیان احمدی نژاد «با خروج پرونده‌های ویژه از وزارت اطلاعات در یک دوره‌ای که به دوره برزخ معروف شده» قصد دارند تا از این اطلاعات محرمانه «سوء‌استفاده» کنند.
به گفته این نماینده سابق مجلس، در پرونده‌های خارج شده از وزارت اطلاعات «اسامی بسیاری از مقامات و مسئولان کشور» وجود دارد و «خیلی از گزارش‌هایی که در این پرونده‌ها وجود دارد، تایید نشده است.»
خوش‌چهره افزوده است: «دسترسی به این مدارک از‌‌ همان ابتدا نه برای اصلاح امور که برای سوء‌استفاده و ساختن فرصت برای زدن رقبا بوده است.»
این استاد دانشگاه با منتسب کردن عنوان «هزار دستان» به افرادی که در سالهای گذشته اطلاعات مورد نظر را بدست آورده اند گفته است: « پالیزدار شروع یک جریان بزرگ‌تر است. متد‌شناسی این جریانی که از این فرهنگ سوء‌استفاده می‌کند خیلی مهم‌تر است» و «باید جریانی که از امثال پالیزدار سوء‌استفاده می‌کند را در معرض دید افکار عمومی گذاشت.»
عباس پالیزدار کیست؟
عباس پالیزدار نام یکی از اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس هفتم از قوه قضائیه است که چندی پیش برای باد دوم  به جرم تشویش اذهان عمومی و با شکایت محمد یزدی دستگیر و روانه زندان شد.
او در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ طی سخنان جنجال‌برانگیزی، برای نخستین بار با اشاره به نام و جزییات، طی سخنرانی در دانشگاهای مختلف کشور خصوصا دانشگاه بوعلی سینای همدان مقامات بلندپایه و سران جمهوری اسلامی ایران را متهم به فساد مالی شدید کرد.
آقای پالیزدار همچنین گفت که سقوط هواپیمای حامل دادمان وزیر راه و ترابری دولت خاتمی، نیز عمدی بوده است.
گفته می شود این دستگیری مربوط به «کینه شخصی» آیت‌الله محمد یزدی از عباس پالیزدار به علت افشاگری های اوست و پس از بازداشت دوباره، دست به اعتصاب غذا زده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر