به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

اختلاس نبود سونامی بود

ندای سبز آزادی
وزیر اقتصاد ایران با اشاره به گستردگی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در نظام بانکی ایران، از خبرنگاران و رسانه ها خواست تا دولت را برای « رفع و رجوع » ویرانی های ناشی از این « سونامی مالی » یاری دهند. آقای شمس الدین حسینی در عین حال اختلاس نامیدن این رسوایی مالی را « اشتباه » خواند و از خبرنگاران خواست تا از آن به عنوان « تخلف مالی » یاد کنند. اظهارات وزیر اقتصاد در شرایطی امروز در رسانه ها منتشر شده است که روز گذشته یک نماینده مجلس با اشاره به................

وزیر اقتصاد ایران با اشاره به گستردگی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در نظام بانکی ایران، از خبرنگاران و رسانه ها خواست تا دولت را برای « رفع و رجوع » ویرانی های ناشی از این « سونامی مالی » یاری دهند.
آقای شمس الدین حسینی در عین حال اختلاس نامیدن این رسوایی مالی را « اشتباه » خواند و از خبرنگاران خواست تا از آن به عنوان « تخلف مالی » یاد کنند.
اظهارات وزیر اقتصاد در شرایطی امروز در رسانه ها منتشر شده است که روز گذشته یک نماینده مجلس با اشاره به وقوع اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفته بود که این رسوایی باعث شده تا مردم از بانکها « بترسند » و دیگر « پول خود را به بانکها نسپارند.
" علی اسلامی پناه " عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در گفتگو با وب سایت " افکار نیوز " با بیان اینکه این اختلاس ضربه مهلکی بر اقتصاد ایران وارد کرده است، عوامل این رسوایی مالی را از عالی ترین مقامات کشور قلمداد کرده و کسانی که توانسته اند ۳ هزار میلیارد تومان را به راحتی از سیستم بانکی کشور اختلاس کنند «از حد اعلای امنیت » برخوردار بوده اند.
این نماینده مجلس میزان اختلاس رخ داده در نظام بانکی را برابر با « حدود ۱۵ درصد از کل بودجه کشور » دانسته و خواستار تغییر مدیران نظام بانکی و اقتصادی کشور شده است.
آقای اسلامی در ادامه سخنان خود یادآور شده بود که اختلاس مذکور بخش کوچکی از اختلاسهای بزرگتری است که از دید افکار عمومی پنهان مانده است.
شمس الدین حسینی، در ادامه سخنان خود درباره مبلغ اختلاس شده از شبکه بانکی، گفت که در مورد "سوخت وجود بانکی" نگرانی وجود ندارد و به نقل از دادستان کل کشور گفت که دارایی بنگاه های مرتبط با این سوء استفاده مالی به حدود چهار هزار و هفتصد میلیارد تومان می رسد که از مبلغ سه هزار میلیارد تومان اختلاس شده، بیشتر است.
وزیر اقتصاد و دارایی در بخش دیگری از سخنان  امروز خود، از رسانه های همگانی خواست تا به دولت کمک کنند تا، فضای کسب و کار از « گرد و غبار سونامی ایجاد شده » آسیب نبینند و فضای کسب و کار از این موضوع گذر کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر