به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۲۸, جمعه

نسرین ستوده اعتصاب غذا کرد

 ندای سبز آزادی

رضا خندان،همسر نسرین ستوده از اعتصاب غذای وی خبر داده است.بر اساس نوشته رضا خندان این اعتصاب غذا از امروز آغاز شده است.اعتصاب غذای نسرین ستوده در اعتراض به نقض حقوق قانونی اش صورت گرفته است. به گزارش ندای سبز آزادی نسرین ستوده، وکیل زندانی پیش از این  اعلام.................



رضا خندان،همسر نسرین ستوده از اعتصاب غذای وی خبر داده است.بر اساس نوشته رضا خندان این اعتصاب غذا از امروز آغاز شده است.اعتصاب غذای نسرین ستوده در اعتراض به نقض حقوق قانونی اش صورت گرفته است.
به گزارش ندای سبز آزادی نسرین ستوده، وکیل زندانی پیش از این  اعلام کرده بود که در اعتراض به تداوم وضعیت موجود، و نقض حقوق قانونی اش دست به اعتصاب غذا خواهد زد.
همسر نسرین ستوده اعلام کرده که  به رغم نامه نگاری با دادستان همچنان با تغییر روز ملاقات مخالفت می‌شود و همچنین اجازه تماس تلفنی نیز به خانم ستوده برای تماس با  فرزندانش داده نمی‌شود.
 در جدید ترین اقدام  مسئولین قضایی  روز ملاقات این زندانی سیاسی به چهارشنبه هر هفته تغییر کرده است.
این درحالیست که مهد فرزند خردسالش، نیما؛ نیز در همان روزهای چهارشنبه، فعالیت فوق برنامه دارد و مدیران مهد نیز با عدم حضور این کودک در این برنامه ها، مخالفت کرده اند.
پیش از این، همسر و فرزندان نسرین ستوده روزهای یکشنبه برای دیدار با وی به اوین مراجعه می کردند.
رضا خندان،همسر نسرین ستوده  در صفحه فیس بوک  خود با اشاره به اعتصاب غذای همسرش نوشته است:پس از ماهها دوندگی به دادستانی برای گرفتن بدیهی ترین حق یک مادر یعنی ملاقات حضوری مخالفت می شود.
پس از ۱۷ ماه حضور در بند عمومی با دادن یک تلفن دو دقیقه ای مخالفت می شود. پس از یک سال با ملاقات برادر و مادر حتی به صورت کابینی مخالفت می شود.
وقتی که دختر بچه ی ۱۲ ساله ممنوع الخروج و به همراه پدر اکنون به شعبه ۲۸ دادگاه  انقلاب احضار می شود و این خبر به گوش نسرین در زندان می رسد.
دختر بچه ای که به دلایل درسی در روزهای چهارشنبه دیگر نمیتواند به ملاقات مادرش بیاید و با تغییر روز ملاقات مخالفت می شود.
دو ماه به عنوان مرخصی خانواده را چشم به راه می گذارند و حتی مدارکی هم دادستانی می گیرد و در لحظه ی آخر ناگهان مخالفت می شود.
نسرین هم چاره ای نمی بیند جز اعتصاب غدا ... متاسفانه او از امروز صبح اعتصاب غذایش را شروع کرده است. من امروز تمام تلاش ام را کردم اما به هیچ عنوان نتوانستم منصرف اش کنم.
همینجوری از شدت ضعف و لاغری قیافه اش درست قابل شناسایی نیست برای کسانی که در این مدت او را ندیده اند چه برسد از این به بعد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر