به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۱۱, سه‌شنبه

مهدی هاشمی در بند۲۴۱ اوین است

مهدی هاشمی پس از بازداشت در بند  ۲۴۱  اوین، متعلق به وزارت اطاعات نگهداری می شود. به گزارش کلمه، مهدی هاشمی شامگاه یکشنبه از امارات وارد فرودگاه امام خمینی تهران و پس از تفهیم اتهام توسط مقامات دادستانی روز دوشنبه برای رسیدگی به اتهامات در دادسرای شهید مقدس حاضر شد. فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی از همان زمان بازداشت به بند ۲۴۱ که از بندهای وزارت اطلاعات در زندان اوین است، منتقل شده و هم اکنون تحت بازجویی است. همچنین در خبری دیگر گزارش شده که یک هفته پس از بازداشت حسن معادیخواه جهت اجرای حکم حبس، وی نیز از بند ۳۵۰ به بند ۲۴۱ زندان..................


مهدی هاشمی پس از بازداشت در بند  ۲۴۱  اوین، متعلق به وزارت اطاعات نگهداری می شود.
به گزارش کلمه، مهدی هاشمی شامگاه یکشنبه از امارات وارد فرودگاه امام خمینی تهران و پس از تفهیم اتهام توسط مقامات دادستانی روز دوشنبه برای رسیدگی به اتهامات در دادسرای شهید مقدس حاضر شد.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی از همان زمان بازداشت به بند ۲۴۱ که از بندهای وزارت اطلاعات در زندان اوین است، منتقل شده و هم اکنون تحت بازجویی است.
همچنین در خبری دیگر گزارش شده که یک هفته پس از بازداشت حسن معادیخواه جهت اجرای حکم حبس، وی نیز از بند ۳۵۰ به بند ۲۴۱ زندان اوین منتقل شده است.
یکی از نزدیکان حسن معادیخواه با اعلام این خبر به کلمه گفت که خانواده معادیخواه روز دوشنبه برای ملاقات با وی به زندان اوین مراجعه کرده بودند ولی موفق به ملاقات وی نشدند.
انتقال غیر قانونی این زندانی سیاسی که در حال تحمل حکم دوسال و نیم حبس خود است در حالی صورت می گیرد که به نظر می رسد همزمان با بازداشت مهدی هاشمی رفسنجانی و بازجویی از وی، دور جدید بازجویی از حسن معادیخواه با تحت فشار قراردادن او جهت پرونده سازی برای مهدی هاشمی آغاز شده است.
منایع خبری گزارش می دهند که طی روزهای گذشته تعدادی از نزدیکان مهدی هاشمی و از جمله چندتن از زندانیان حوادث پس از انتخابات ۸۸ که دوره محکومیت شان به پایان رسیده و آزاد شده اند جهت تکمیل پرونده مهدی هاشمی به دادسرای مقدسی مستقر در اوین احضار و تحت فشار قرار گرفتند.
بند ۲۴۱ که یکی از بندهای زندان اوین است که تحت نظر حفاظت اطلاعات قوه قضاییه است.
حسن معادیخواه که شنبه شب در پی احضار شبانه به دادسرای اوین بازداشت و ابتدا به بند ۲۰۹ و سپس به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده بود، ۲۷ خرداد سال ۸۸ به اتهام اجتماع و تبانی بازداشت و پس از مدتی با وثیقه ۷۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.
سایت های وابسته به حاکمیت وی را یکی از مرتبطین اصلی مهدی هاشمی در جریان وقایع سال ۸۸ و ماجرای اختلاس سازمان بهینه سازی سوخت معرفی کرده اند.
حسن معادیخواه فرزند حجت الاسلام عبدالمجید معادیخواه، وزیر ارشاد در کابینه اول میرحسین موسوی بود که اکنون مسئولیت بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر