به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۱۱, سه‌شنبه

تاکید سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بر تسریع درمان فیض الله عربسرخی

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سلامتی و جسمی فیض الله عرب سرخی و دیگر اعضای این سازمان بر ضرورت تسریع درمان و رعایت حقوق ایشان و سایر زندانیان سیاسی تاکید و نسبت به مسوولیت مسئولان امر درهمه رده ها هشدار می دهد.به دنبال اعتصاب غذای فیض الله عربسرخی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب....................


سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سلامتی و جسمی فیض الله عرب سرخی و دیگر اعضای این سازمان بر ضرورت تسریع درمان و رعایت حقوق ایشان و سایر زندانیان سیاسی تاکید و نسبت به مسوولیت مسئولان امر درهمه رده ها هشدار می دهد.
به دنبال اعتصاب غذای فیض الله عربسرخی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، این سازمان با صدور بیانیه ای که در وبسایت امروز منتشر شد، اظهار داشت:امیدواریم حاکمیت با واقع بینی و درک شرایط کنونی با آزادی همه زندانیان سیاسی راه تازه ای را در مواجهه با بحرانها و مشکلات فراگیری که کشور درداخل و خارج با آن رویاروست، بگشاید و بیش از این فرصتهای گرانبهای تاریخی را با استبداورزی در داخل و ماجراجویی درخارج نسوزاند.
فیض الله عربسرخی، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در اعتراض به عدم رسیدگی پزشکی، تعلل در روند درمان و برخورد زننده و توهین آمیز با خود و خانواده اش از روز شنبه اعتصاب غذا کرده است.
به گزارش کلمه، عرب سرخی مدتهاست درزندان دچار ناراحتی شدید ستون فقرات شده وبه دلیل عدم رسیدگی پزشکی درد شدیدی دارد.
این زندانی سیاسی قریب به یک ماه است از درد شدید در ناحیه ستون فقرات رنج می برد و قادر به حرکت معمولی بدون استفاده از عصا یا کمک همبندان خود نیست و بنابر توصیه کمسیون پزشکی باید هر چه سریعتر مورد مداوا قرار گیرد.
هفته گذشته این زندانی سیاسی از بند ۳۵۰ زندان اوین به بهداری اعزام شد تا ترتیب انتقال وی به بیمارستان برای انجام آزمایشات پزشکی ضروری (عکسبرداری و ام آر آی) صورت گیرد اما دکتر رضازاده، رییس بهداری اوین که برابر سوگند پزشکی موظف به رسیدگی و تسریع امور پزشکی بیماران است، احتمالا هماهنگ با نهاد امنیتی و اطلاعاتی مانع از انجام اقدامات پزشکی و اعزام وی به بیمارستان شد.
چند روز پیش بدنبال پیگیری های مکرر خانواده این زندانی سیاسی به بیمارستان منتقل شده است اما مامور زندان از ادامه کار پزشک و درمان وی جلوگیری کرده و با برخورد نامناسب و زننده با اطرافیان، این زندانی سیاسی را از بیمارستان به زندان بازگردانده اند.
فیض الله عرب سرخی رزمنده دوران جنگ و معاون وزیر بازرگانی دولت خاتمی به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به گذراندن ۵ سال حبس محکوم شده است.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
اینروزها که اصحاب قدرت، بار دیگر با استفاده ابزاری ازارزشهای دفاع مقدس و به بهانه انتشار یک کاریکاتور به توقیف روزنامه شرق اقدام کردند تا ته مانده صدای منتقدان را خاموش کنند، حقوق ابتدایی و بدیهی رزمنده ای از رزمندگان دوران دفاع مقدس و برادر دو شهید در زندان اوین نادیده گرفته می شود تا در تاریخ به تکرار مکرر یاد آوری شود مدعیان مسند نشین امروز تا چه میزان در ادعای دفاع از حرمت رزمندگان و فرزندان انقلاب صادقند؟ فیض الله عرب سرخی که کوله باری روشن از سابقه وخدمت خالصانه در سالهای انقلاب و پس ازآن بر دوش دارد،
درحالی دوران محکومیت ظالمانه خود را در زندان اوین سپری می‌کند که هفته های متمادی است از درد به خود می پیچد بگونه ای که در روزهای اخیر توان حرکت عادی نیز از وی سلب شده است. با این حال مسوولان زندان و متصدیان امور هر بار با کارشکنی و مخالفت، مرتکب ظلمی مضاعف شده و مانع از انتقال آقای عرب سرخی به بیمارستان و درمان وی می شوند؛ واین قطعا نقض بدیهی ترین حقوق انسانی و قانونی یک زندانی عادی است چه برسد به یک زندانی سیاسی، و از اینرو در هیچ قاموسی جز استبداد مطلقه و بیرحم نمی گنجد. بی توجهی مسئولین زندان سبب شده است که عرب سرخی اعتصاب غذا را تنها راه باقی مانده برای اعتراض به این بی عدالتی ها و کارشکنی ها بداند و اخبار حاکی از آن است که وی از روز شنبه در اعتصاب غذا به سر می برد.
حافظه تاریخی مردم ایران اینروزها را از یاد نخواهد برد؛ روزهایی که عمله ی ظلم و فساد و تزویر بی تفاوت به آنچه برمردم و کشور می‌رود، هلهله کنان پرچم ارزشها را بر سر نیزه می کنند تا مردم را مرعوب و منتقدان را منکوب و محدود سازند، در حالی که فرزندان راستین انقلاب و دفاع ۸ ساله میهن غریبانه در کنج زندان ها گرفتار و به بند کشیده شده اند که درمیان آنان سه عضو ارشد دیگر سازمان آقایان بهزاد نبوی ، ابوالفضل قدیانی و مصطفی تاج زاده افتخار حضور دارند.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سلامتی و جسمی فیض الله عرب سرخی و دیگر اعضای این سازمان بر ضرورت تسریع درمان و رعایت حقوق ایشان و سایر زندانیان سیاسی تاکید و نسبت به مسوولیت مسئولان امر درهمه رده ها هشدار می دهد. درعین حال امیدواریم حاکمیت با واقع بینی و درک شرایط کنونی با آزادی همه زندانیان سیاسی راه تازه ای را در مواجهه با بحرانها و مشکلات فراگیری که کشور درداخل و خارج با آن رویاروست، بگشاید و بیش از این فرصتهای گرانبهای تاریخی را با استبداورزی در داخل و ماجراجویی درخارج نسوزاند.
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ( شاخه خارج از کشور)
۱۰/۰۷/۱۳۹۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر