به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۱۶, یکشنبه

آیت الله خامنه‌ای درخواست ملاقات احمدی‌نژاد را رد کرد

 ندای سبز آزادی

درخواست احمدی‌نژاد برای دیدار با آیت الله خامنه‌ای، با پاسخ منفی بیت رهبر جمهوری اسلامی مواجه و رد شد. پیش از اظهارات هفته گذشته احمدی‌نژاد که در جریان آن، رییس دولت به انتقاد شدید از نهادهای امنیتی، و رقبای اصولگرای خود پرداخت، رسانه‌های حامی دولت از دیدار قریب الوقوع احمدی‌نژاد و رهبر و درخواست ..........


 
 درخواست احمدی‌نژاد برای دیدار با آیت الله خامنه‌ای، با پاسخ منفی بیت رهبر جمهوری اسلامی مواجه و رد شد.
پیش از اظهارات هفته گذشته احمدی‌نژاد که در جریان آن، رییس دولت به انتقاد شدید از نهادهای امنیتی، و رقبای اصولگرای خود پرداخت، رسانه‌های حامی دولت از دیدار قریب الوقوع احمدی‌نژاد و رهبر و درخواست رییس دولت برای آزادی علی اکبر جوانفکر خبر داده بودند.
علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد و مدیر خبرگزاری ایرنا است که برای طی دوران محکومیت خود دستگیر و به زندان اوین منتقل شده است.
شنیده‌های خبرنگار ندای سبز آزادی حاکی است، روزهای اخیر درخواست دیداری از سوی احمدی‌نژاد برای دیدار با آیت الله خامنه‌ای به دفتر رهبر ارائه شده اما در پاسخ از قول رهبر جمهوری اسلامی گفته شده است که اگر موضوع دیدار حبس علی اکبر جوانفکر است، وقت دیدار با احمدی‌نژاد را ندارد.
این درحالی است که برخی رسانه‌های اصولگرایان مانند سایت بازتاب پیش از این اعلام کرده بودند که احمدی‌نژاد پس از بازگشت از سفر اخیرش به نیویورک، در اعتراض به زندانی شدن جوانفکر باردیگر از حضور در محل کار خود سر باز زد و تنها در برنامه‌های تشریفاتی و مناسبتی حضور یافته است.
در روزهای اخیر همچنین لحن حامیان آیت الله خامنه‌ای در انتقاد از احمدی‌نژاد تند‌تر شده است که برای نمونه می‌توان به سخنرانی سعید قاسمی از سپاهیان تندرو و سردمداران گروه فشار اشاره کرد. آقای قاسمی در اظهارات خود رییس دولت را تهدید کرد که در صورت ادامه سیاست‌های فعلی‌اش، شاهد حضور حزب اللهی‌ها در خیابان خواهد بود.
همچنین روز گذشته نیز اکثر امامان جمعه، به طور هماهنگ دولت احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار داده و به بی تدبیری و بی کفایتی متهم کردند. این در حالی است که منتقدان رهبر جمهوری اسلامی معتقدند؛ او و حامیان محافظه کارش با حمایت های خود از احمدی نژاد و در سایه سرکوب گسترده مخالفان، وضعیت فعلی را بر کشور حاکم کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر