به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۱۱, سه‌شنبه

حمله احمدی‌نژاد به لاریجانی‌ها، قالیباف و نهادهای امنیتی

ندای سبز آزادی

محمود احمدی نژاد، رییس دولت امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی با حمله به لاریجانی‌ها، قالیباف و نهادهای امنیتی گفت که "اگر حضور ما برای شما سخت است، یک خط می نویسم خداحافظ!" احمدی نژاد امروز در آغاز مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:سرعت حرکت ملت ایران به سمت قله ها سرعت بالایی است. احمدی نژاد امروز مصاحبه مطبوعاتی خود را با خبرنگاران در حالی برگزار کرد که پشت سری وی این شعار نوشته شده بودکه "صبح و پیروزی نزدیک است". احمدی نژاد درباره نوسانات قیمت ارز گفت: دشمن، خرید نفت از ایران را تحریم کرده و بخش قابل توجهی از درآمد...............


محمود احمدی نژاد، رییس دولت امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی با حمله به لاریجانی‌ها، قالیباف و نهادهای امنیتی گفت که "اگر حضور ما برای شما سخت است، یک خط می نویسم خداحافظ!"
احمدی نژاد امروز در آغاز مصاحبه مطبوعاتی خود گفت:سرعت حرکت ملت ایران به سمت قله ها سرعت بالایی است.
احمدی نژاد امروز مصاحبه مطبوعاتی خود را با خبرنگاران در حالی برگزار کرد که پشت سری وی این شعار نوشته شده بودکه "صبح و پیروزی نزدیک است".
احمدی نژاد درباره نوسانات قیمت ارز گفت: دشمن، خرید نفت از ایران را تحریم کرده و بخش قابل توجهی از درآمد ارزی ایران از ناحیه فروش نفت است و دوم و بدتر از آن، مبادلات بانکی را تحریم کرده است؛ یعنی اگر نفتی فروخته شد، درآمد قابل هزینه کردن و استفاده نباشد.
احمدی نژاد گفت: عده ای در داخل با جنگ روانی و اقدامات بر بازار ارز تاثیر می گذارند. دو نفر در بازار 200 دلار معامله می کنند و این می شود قمیت ارز.من شنیده ام که همه شبکه های خارجی کارهایشان را قطع کرده اند و بر روی این مانور می دهند.
وی گفت: یکی از نهادهای اطلاعاتی گزارش آورده و گفته 22 نفر سرحلقه هستند و آنها بازار را آشفته می کنند.ایستاده اند و موبایل دستشان است می گویند 200 تا بنداز بالا،500 تا بنداز بالا.
وی درباره تهدیدات کشورهای دیگر درباره جنگ علیه ایران گفت: تحلیل دقیق من این است که حاکمیت آمریکا به این نتیجه رسیده که دست و پای صهیونیست های تندرو را جمع کند.این ها هم این را فهمیده اند و دنبال ماجراجویی هستند.اما دوره شان تمام شده باید بروند.اگر خودشان سرشان را بندازند پائین مثل بچه آدم بروند ممکن است در نظم آینده جایگاهی داشته باشند.
وی در پاسخ به سخنان لاریجانی مبنی بر اینکه تحریم ها تاثیر ندارد گفت: لابد تصميمات ايشان تاثير دارد. بعضي افراد در زمان خوشي هستند. من احترام زيادي براي ايشان قائلم، اما ايشان حتما خبر دارند كه چقدر فروش نفت كاهش پيدا كرده است و بانك مركزي چه مشكلاتي در جابجايي ارز دارد. اين مصاحبه را خوانده‌ام و متن آن را در اختيار دارم و متاسفم كه با يك خبرگزاري وابسته به نهاد نظامي اين مصاحبه شده است و اين خبرگزاري همه خبرهايش عليه دولت است در حالي كه اين خبرگزاري وابسته به يك نهاد نظامي و امنيتي نبايد وارد اين مسائل شود.
احمدی نژاد به بیان خاطره ای به نقل از رئیس بانک مرکزی پرداخت و گفت که خبرگزاری فارس  در روزهای تعطیل پیامک افزایش قیمت ارز را ارسال کرده است.
احمدی نژاد در ادامه حمله خود به لاریجانی و مجلس گفت: کسانی که می گویند  مشکل از نقدینگی است، خودشان امسال تصویب کردند که معوقات بانکی به تاخیر بیافتد.نقدینگی همین است داداش جان.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:رئیس مجلس به جای اینکه 5 صفحه علیه دولت مصاحبه کند به دولت کمک کند.الان وقت این نیست که کسی بخواهد حساب خود را تصفیه کند.من جایی گفتم اگر حضور ما برای شما سخت است یک خط می نویسیم خدا حافظ.
احمدی نژاد گفت: مذاکره مستقیم با آمریکا ممکن است اما باید شرایطش فراهم شود. گفت و گو باید در شرایط احترام انجام شود اگر کسانی فکر می کنند با بداخلاقی ملت ایران را پای مذاکره بیاورند اشتباه می کنند.
وی درپاسخ به سئوالی پیرامون احتمال عقب نشینی در پرونده هسته ای گفت: باید منظورتان را مشخص کنید. اگر منظور احمدی نژاد و ملت است ما که اهل عقب نشینی نیستیم. کس دیگر هم فکر نمی کنم باشد.
احمدی نژاد در پاسخ به سئوالی درباره خارج شدن گروه مجاهدین خلق از فهرست گروه های تروریستی گفت: این سئوال را از من پرسیدند گفتم راستش را بگویم چون احمدی نژاد هیچ وفت دروغ نمی گوید.گفتم که خوشحال شدم چون شما با این کار برای ما تبلیغات کردید.
وی افزود:من فکر می‌کنم حلقه‌های طراحی اونها دامنه‌ش وسیع تر از این چیزهاییست که در مورد دلار و ارز هم می‌زنند به همین خاطر این گروه رو از لیست گروه های تروریستی حذف کردند.
احمدی نژاد  درپاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه اعتماد درباره توقیف روزنامه شرق نیز گفت:مشی دولت در 7 سال گذشته مشی روشنی است.دولت حداکثر تحمل ممکن را داشته است.به نظرم كار وزير ارشاد قطعا اشتباه بوده است با اين توضيح كه ارزش‌هاي دفاع مقدس براي همه ملت ايران مقدس است چراكه متعلق به ملت است. اتهامي وارد شده ولي هنوز اثبات نشده است، در حالي كه بايد در دادگاه صالح و در حضور هيات منصفه اين اتهام بررسي شود. كسي نمي‌تواند نظر شخصي خود را اعمال كند. در هيات نظارت، سه قوه البته بيش از سه قوه (با خنده) حضور دارند كه بايد اين مساله را پيگيري كنند. 
وی خطاب به خبرنگار روزنامه شرق گفت: یادت باشه این تصمیم را در غیاب من گرفتند.
خبرنگار روزنامه ایران خطاب به احمدی نژاد گفت: گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم/چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی.این خبرنگار  خطاب به احمدی نژاد افزود:ای آقای احمدی نژاد، نوید بخش بهار، ما در زمستان سختی به سر می بریم 
احمدی نژاد درباره بازداشت جوانفکر گفت:از من چرا می پرسید از اونهایی که این کار را کردند بپرسید.البته اگر گیرشان آوردید بپرسید.حتما یک ضرورت ویژه ای بوده که نزدیک به سخنرانی من باید ایشان دستگیر می شدند.فکر کنم این روش درستی نیست.
وی در پاسخ به سئوال خبرگزاری مهر گفت:الان یک یادداشت به من دادند و گفتند که خبرگزاری مهرتیتر زده که احمدی نژاد گفته هجمه احمدی نژاد به نهادهای امنیتی.من این طور چیزی گفتم من گفتم خبرگزاری وابسته به نهاد امنیتی که از دولت پول می گیرد نباید علیه دولت عمل کند.این هم توصیه بود و هم تذکر از موضع رئیس جمهور.
احمدی نژاد درباره مسائل فرهنگی گفت:بعضی مواقع نهادهای فرهنگی کاری نکنند بهتر است.بهترین کار همکاری با ملت است.نگاه همه باید به عرصه فرهنگ نگاه فرهنگی و اعتماد به جوانان باشد.
وی درباره انتخابات آمریکا گفت:در آمریکا از من سئوال کردند اما نمی خواستم  حرفی بزنم که به معنای تاثیرگذاری در انتخابات باشد.
خبرنگار فارس ضمن انتقاد از سخنان احمدی نژاد گفت:این چه اقتصادی است که با یک پیامک به هم می ریزد.احمدی نژاد نیزدر پاسخ گفت: با یک پیامک اقتصاد به هم نمی ریزد که 6 ماه عملکرد خودتان و همکارانتان را روی میز بگذارید.
احمدی نژاد گفت:من تنها کسی هستم که شما می توانید در مقابلش این طور صحبت کنید.قوه قضائیه انتقاد ندارد.قوه قضائیه نقشی در امنیت اقتصادی ندارد اگر نقشش این قدر مهم نیست چرا یک قوه همطراز با دولت و گاهی بالاتر است.
وی با اشاره به قطع درختان در یکی از بلوارهای تهران گفت:چرا هیچ انتقادی به شهرداری دراین باره نشده است.چرا درباره هزینه کردها هیچ صحبتی نمی شود.
احمدی نژاد گفت:5 کیلومتر بزرگراه در کشور افتتاح می شود خبر اول صدا و سیما می شود.بعد می گویند ادامه این را دولت باید بکشد.
وی با اشاره به گفت و گوی خود با ضرغامی گفت:من به ایشان گفتم که کدام قانون شما را ناظر بر دولت قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر