به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

ایرانی ها باهوشند، امريكا به دنبال انتقال ژن ايراني به كشورش است

 منبع:جرس
دولتمردان آمريكا كه تا ديروز به دنبال جذب نخبگان علمي كشورمان بودند ، امروز با تغيير استراتژي خود به دنبال انتقال ژن ايراني به كشورشان هستند تا براي 50 الي 100 سال آينده با تكثير اين ژن انسان هايي كه متولد مي شوند از ژن ايراني برخوردار باشند . دكتر فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران كه به مناسبت فرا رسيدن ساروز شهادت دكتر علي محمدي با روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين گفتگو مي كرد ، با بيان اين مطلب كه علت جذب دانشجو به صورت بورسيه توسط ديگر كشورها به دليل كمبود آنها از وجود.................
دولتمردان آمريكا كه تا ديروز به دنبال جذب نخبگان علمي كشورمان بودند ، امروز با تغيير استراتژي خود به دنبال انتقال ژن ايراني به كشورشان هستند تا براي 50 الي 100 سال آينده با تكثير
اين ژن انسان هايي كه متولد مي شوند از ژن ايراني برخوردار باشند .


دكتر فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران كه به مناسبت فرا رسيدن ساروز شهادت دكتر علي محمدي با روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين گفتگو مي كرد ، با بيان اين مطلب كه علت جذب دانشجو به صورت بورسيه توسط ديگر كشورها به دليل كمبود آنها از وجود سرمايه اي بنام جوان هاي خلاق است ،گفت : علت اين موضوع ، برخوردار بودن مردم كشورمان از هوشي تقريباً دو برابر متوسط نرخ هوش جهاني است يعني از هر 10 ايراني كه متولد مي شود 8 نفر هوشي بالاتر از متوسط جهاني دارند بنابر اين اگر با يك مديريت خوب بتوانيم از اين سرمايه عظيم به درستي بهره برداري كنيم ، مي توانيم به موقعيتي بسيار بالاتر از موقعيت فعلي در جهان برسيم.


وي يكي از عوامل موفقيت ما در جهاد دفاع را خسته نشدن جوان ها دانست و افزود : امروز هم جوان هاي ما با تأسي از همان روحيه ، شب و روز در كارگاه ها و آزمايشگاه هاي توليد علم ،سعي و كوشش دارند . اين موضوع باعث شده تا در چند سال اخيرسرعت نرخ رشد توليد علم در ايران 11 برابر ديگر كشورها شود.
وي با بيان اينكه در 15 ماه اخير 70 برابر توليدعلم و فناوري نسبت به سال هاي گذشته افزايش يافته ،افزود : ما در سال هاي اخير سهم يك درصد جهان را در توليد علم و فناوري پشت سر گذاشته ايم و اين موفقيتي بزرگ است كه در پي مجاهدت هاي شبانه روزي جوانان كشورمان به دست آمده است.


رئيس دانشگاه تهران در بخش ديگري از سخنان خود به مقام علمی دکتر علیمحمدی پرداخت و گفت:  شهيد علي محمدي با كرسي 21 استاد تمامي ،مسئول پرديس علوم دانشگاه تهران بود علاوه بر اين 80 مقاله علمي و پژوهشي نيز در مجلات معتبردنيا به چاپ رسانده بود و در هيأت مميزه دانشگاه نيز عضويت داشت ؛تمام اين ويژگي ها در كنار خصوصيات اخلاقي اش از وي انساني با پشتكار و با اخلاق ساخته بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر