به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

اتهام اصلی حسین، سالها حضور در جبهه و ماهها دفاع از حقوق مردم در جنبش است

منبع: جرس
در پی بازداشت چندساعته حسین كروبی، مادر این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد که "اتهام اصلی فرزند من علاوه بر فرزندیِ مهدی کروبی و پافشاری در دفاع از حقوق مردم، همچنین ٢٨ ماه حضور در جبهه های جنگ و دفاع از میهنش بوده است." بنا به گزارش منابع خبری، محمدحسین کروبی روز شنبه هشتم بهمن ماه ٨٩، در پی احضار به دادسرای مستقر در زندان اوین، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و پس از چندین ساعت بازداشت، غروب شنبه آزاد گردید. فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در گفتگویی با جرس پیرامون بازداشت فرزندش حسین، از اینکه "متهمان و آمران و.................. 
در پی بازداشت چندساعته حسین كروبی، مادر این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد که "اتهام اصلی فرزند من علاوه بر فرزندیِ مهدی کروبی و پافشاری در دفاع از حقوق مردم، همچنین ٢٨ ماه حضور در جبهه های جنگ و دفاع از میهنش بوده است."

بنا به گزارش منابع خبری، محمدحسین کروبی روز شنبه هشتم بهمن ماه ٨٩، در پی احضار به دادسرای مستقر در زندان اوین، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و پس از چندین ساعت بازداشت، غروب شنبه آزاد گردید.

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در گفتگویی با جرس پیرامون بازداشت فرزندش حسین، از اینکه "متهمان و آمران و عوامل اصلی بازداشتگاه کهریزک بدون اینکه مورد بازخواستی واقع شوند، همچنان آزاد بوده و افشاگران جنایات آن بازداشتگاه مورد احضار و بازداشت و تعقیب قرار می گیرند" انتقاد کرده و از اینکه فرزندش حسین بدلیل همراهی با خواسته های مردم و عدم عقب نشینی از حق طلبی بازداشت شده، شدیدا اعتراض خود را به نهادهای امنیتیِ احضار و بازداشت کننده اعلام داشت.

گفتنی است حسین کروبی که از سن ۱۵ سالگی در جبهه های جنگ و عملیات های بزرگی چون فتح المبین، بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر، والفجر مقدماتی و … بعنوان نیروی عملیاتی حضور داشته، اکنون بدلیل نقد بانیان اصلی جنایت کهریزک دستگیر و روانه زندان شده است. حسین کروبی در مقطع افشای آن جنایات مواضع مهدی کروبی را بیان می کرد.

خانم کروبی در پاسخ به چگونگی و دلیل احضار و بازداشت حسین، به خبرنگار جرس گفت "پانزده روز پیش حسین توسط نهادهای امنیتی به دادسرای مستقر در اوین احضار شد، تا اینکه بامداد امروز - شنبه - به آنجا مراجعه کرد، و متعاقب عصر که بازنگشت، ماموران اعلام کردند که وی بازداشت شده است."

فاطمه کروبی همچنین خاطرنشان کرد "برای بازداشت حسین بهانه و دلیلی لازم نبود، همین که وی سالها در دفاع از وطنش جنگیده، همین که فرزند مهدی کروبی است و ماهها در دفاع از حقوق مردم پافشاری و اطلاع رسانی کرده، و همین که از مواضع حق طلبانه مردم و جنبش عقب نشینی نکرده است، خودش دلیلی برای بازداشت اوست."

خانم کروبی تاکید کرد "جای تعجب دارد کسانی که پیگیر مطالبات مردم و قربانیان جنایاتی چون کهریزک هستند، مورد احضار و بازداشت قرار می گیرند، در صورتیکه این مسببین اصلی و آمران و بوجود آورندگان جنایات کهریزک هستند که باید مورد تعقیب و محاکمه قرار گیرند... اما کسی از مقامات به این توجهی نمی کند."
خانم کروبی در پایان گفت "ما بیدی نیستیم که از این بادها بلرزیم، من سالهای سال بچه هایم را زمانی که آقای کروبی در رژیم گذشته در زندان بود، پشت درب های همین زندان ها بزرگ کردم و با این حوادث آشنا هستم."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر