به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ بهمن ۲, شنبه

ورود زنان به سینما ممنوع شد؛ تماشای فوتبال فقط برای آقایان آزاد است

 منبع: جرس
در حالیکه طی روزهای اخیر، پردیس های سینمایی، بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا را بر روی پرده بزرگ به نمایش گذاشته و مورد استقبال عمومی شهروندان واقع شده بود، اداره اماکن طبق دستوری اعلام کرد "از امروز ورود بانوان برای تماشای مسابقات فوتبال در پردیس های سینمایی ممنوع است." به گزارش آفتاب نیوز، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی ٢۰۱۰ در پردیس‌های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده و این روزها نیز با نمایش مسابقات جام ملت‌های آسیا ادامه پیدا کرده بود، با برخورد اداره................

در حالیکه طی روزهای اخیر، پردیس های سینمایی، بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا را بر روی پرده بزرگ به نمایش گذاشته و مورد استقبال عمومی شهروندان واقع شده بود، اداره اماکن طبق دستوری اعلام کرد "از امروز ورود بانوان برای تماشای مسابقات فوتبال در پردیس های سینمایی ممنوع است."

به گزارش آفتاب نیوز، پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی ٢۰۱۰ در پردیس‌های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده و این روزها نیز با نمایش مسابقات جام ملت‌های آسیا ادامه پیدا کرده بود، با برخورد اداره اماکن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روبرو شد.
بر اساس این گزارش، اداره اماکن در تازه‌ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال میشد، به سالنهای سینما هم راه یابد.

این تصمیم بعد از بازی فوتبال ایران و امارات اتخاذ شد. علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.

به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.

در ایران بعد از انقلاب، بانوان حق ورود و تماشای مسابقات فوتبال در ورزشگاههای کشور را ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر