به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

هاشمی رفسنجانی بدنبال جنجال است / هاشمی نسنجیده سخن می گوید

منبع: تغییر
عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در جمع اعضای بسیج جامعه پزشکی خوزستان در مجتمع یاوران مهدی قم، از مواضع و سخنان اخیر رییس مجلس خبرگان انتقاد کرد و این مواضع را در مسیر تقویت وحدت و انسجام و قانون گرایی ندانست و آن را برخلاف انتظار بزرگان و دلسوزان نظام ارزیابی کرد.وی تصریح کرد: در هفته های اخیر شاهد بودیم که ایشان سخنانی را بیان کرد که تبدیل به تیتر یک بدخواهان نظام اسلامی، کینه توزان و فتنه گران شد. وی ادعا داد: مواضع اخیر آقای هاشمی در مسیر وحدت و انسجام نیست، بلکه برخلاف آنچه ایشان می گوید که دنبال جنجال سیاسی نیست، سخنان.............

عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در جمع اعضای بسیج جامعه پزشکی خوزستان در مجتمع یاوران مهدی قم، از مواضع و سخنان اخیر رییس مجلس خبرگان انتقاد کرد و این مواضع را در مسیر تقویت وحدت و انسجام و قانون گرایی ندانست و آن را برخلاف انتظار بزرگان و دلسوزان نظام ارزیابی کرد.
وی تصریح کرد: در هفته های اخیر شاهد بودیم که ایشان سخنانی را بیان کرد که تبدیل به تیتر یک بدخواهان نظام اسلامی، کینه توزان و فتنه گران شد.
وی ادعا داد: مواضع اخیر آقای هاشمی در مسیر وحدت و انسجام نیست، بلکه برخلاف آنچه ایشان می گوید که دنبال جنجال سیاسی نیست، سخنان وی جنجالی بود.
کعبی، با بیان اینکه آقای هاشمی گفته است، مواضعم همان است که در نماز جمعه بیان کردم، تصریح کرد:‌ خطبه های نماز جمعه هاشمی در ۲۶ تیرماه القای تردید در سلامت انتخابات و کوتاه آمدن در مقابل فتنه گران بود.
دلجویی از فتنه گران باعث آسیب است
وی افزود: در مقابل، ایشان بارها طرفداران ولایت را به نام اعتدال سرزنش کرد، اما از ظلم بزرگ فتنه گران به نظام و ملت به راحتی عبور کرده است؛ به طور قطع کوتاه آمدن و دلجویی از فتنه گران باعث آسیب به انقلاب اسلامی است، ملاک تندروی و کندروی مواضع شفاف رهبری در مقابل فتنه گران است.
این نماینده خبرگان رهبری تاکید کرد: متاسفانه آقای هاشمی یک مدت با سکوت و مواضع دوپهلو و گاهی هم با سخنان نسنجیده به جای اینکه به وحدت، قانون گرایی، نظام و ولایت کمک کند، به عنوان یک سوژه مورد توجه دشمنان قرار می گیرد.
وی بیان داشت: بسیاری از دلسوزان و شخصیت ها از این وضعیت ناراضی و ناراحت هستند، اکثر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز نسبت به مواضع چندپهلو و سکوت و عبور ساده آقای هاشمی از کنار فتنه بارها به ایشان تذکر داده و نامه نوشته اند.
به نصیحت و خیر خواهی توجه ندارد
کعبی ادامه داد: متاسفانه آقای هاشمی به نصیحت و خیرخواهی بزرگان نظام و مجلس خبرگان رهبری توجه نمی کند و در کمال تاسف این گونه موضع می گیرد که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ذوق زده می شوند.
وی مواضع رییس مجمع تشخیص مصلحت را در مجموع باعث تقویت نظام و باعث انسجام ندانست و گفت: مواضع وی به مشکلات و اختلافات دامن می زند؛ ما از خدا می خواهیم آقای هاشمی به خود آید و اینطور این مسیر را ادامه ندهد و در تحلیل های خود تجدید نظر کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما در مساله فتنه اصرار ایشان بر مواضع غیر معقول خود است، درست است که آقای هاشمی با دولت اختلاف دارد اما نباید این مساله را به گونه ای مدیریت کند که به ضرر ملت و نظام تمام شود و دشمن از آن برای القای اختلاف و ناامیدی سود ببرد.
کعبی گفت: ما از آقای هاشمی می خواهیم اختلاف با دولت را به گونه ای مدیریت کند که در مسیر نظام و در جهت مقابله با استکبار جهانی و دشمنان تمام شود، متاسفانه آقای هاشمی اختلاف با دولت را به خوبی تدبیر نکرده و به نصایح رهبری کم توجهی می کند که همین مساله باعث سوء استفاده دشمنان می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر