به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

نخستین شهید فتنه در تصادف کشته شده است

“حسین غلام‌کبیری” شاید تنها فردی است که با اسم و عکس و مشخصات “شهید فتنه” معرفی شد و در مراسم ختم وی در شهر ری نیز برخی چهره های دولتی چون غلامحسین الهام شرکت کردند. اما در حالی که تا کنون این گونه برداشت شده بود که وی در درگیری به شهادت رسیده، انتشار خبر محاکمه متهم به قتل وی مشخص کرد که وی بر اثر برخورد خودرو پراید کشته شده است. البته شکات مدعیند این برخورد عمدی بوده و متهم این موضوع را رد می کند. فارس که گویا تنها خبرگزاری گزارش دهنده از این محاکمه بوده، دیروز در این زمینه نوشت: جلسه محاکمه متهم به قتل شهید حسین.......................

“حسین غلام‌کبیری” شاید تنها فردی است که با اسم و عکس و مشخصات “شهید فتنه” معرفی شد و در مراسم ختم وی در شهر ری نیز برخی چهره های دولتی چون غلامحسین الهام شرکت کردند. اما در حالی که تا کنون این گونه برداشت شده بود که وی در درگیری به شهادت رسیده، انتشار خبر محاکمه متهم به قتل وی مشخص کرد که وی بر اثر برخورد خودرو پراید کشته شده است.
البته شکات مدعیند این برخورد عمدی بوده و متهم این موضوع را رد می کند.
فارس که گویا تنها خبرگزاری گزارش دهنده از این محاکمه بوده، دیروز در این زمینه نوشت: جلسه محاکمه متهم به قتل شهید حسین غلام‌کبیری، اولین شهید فتنه ۸۸ صبح امروز برگزار اما برای انجام تحقیقات بیشتر تجدید شد.
به گزارش خبرنگار قضایی فارس، جلسه محاکمه متهم به قتل شهید حسین غلام‌کبیری اولین شهید فتنه ۸۸ که در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۸۸ در منطقه سعادت‌آباد توسط یک دستگاه خودروی پراید به شهادت رسیده بود، از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد.
در ابتدای جلسه، سیدرضایی نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده مانند شکایت اولیای ‌دم، نظریه پزشکی قانونی، گزارش پلیس آگاهی و اظهارات شهود، خواستار مجازات متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی شد. اولیای ‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.
در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام قتل را قبول ندارد، گفت: من تنها اشتباهی که کردم این بود که بدون گواهینامه رانندگی کردم و کسی را هم نکشتم.
بعد از اظهارات متهم مبنی بر اینکه به‌ هیچ‌وجه اتهام قتل را قبول ندارد، تعدادی از شاهدان حادثه اعم از دوستان متهم، دوستان مقتول و یک مأمور نظامی که در صحنه حادثه حاضر بودند، در جایگاه قرار گرفته اظهاراتی را درباره مشاهدات خود بیان کردند.
بعد از اظهارات متهم، شاهدان و وکیل مدافع متهم، قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و برای انجام تحقیقات بیشتر، دستور تجدید جلسه رسیدگی به پرونده را صادر کرد.
گفتنی است پیش از آغاز جلسه دادگاه،‌ در هنگام ورود متهم به سالن، خانواده شهید غلام‌کبیری که وی را تاکنون ندیده بودند به اعتراض پرداختند و درگیری مختصری رخ داد که با واکنش ماموران یگان انتظامی مجتمع قضایی خاتمه یافت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر