به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ خرداد ۲۷, جمعه

مراسم سوم «هدی صابر» با حضور مردم و نیروهای امنیتی برگزار شد

مراسم سوم شهید هدی صابر در مسجد اعظم قلهک با حضور گسترده مردم با وجود جو امنیتی شدید برگزار شد. به گزارش خبرنگار کلمه، بیش از دو هزار نفر در این مراسم حضور داشتند اما در عین حال حدود ۲۰۰ نیروی امنیتی خیابان های اطراف را در کنترل خود گرفته بود و حدود ۵۰ نیروی لباس شحصی در داخل مسجد در بین جمعیت پراکنده بودند. در بخش بانوان هم پلیس های زن کنترل این قسمت را برعهده داشتند.فیروزه صابر خواهر هدی صابر جلوی درب مسجد مهمان ها را مشایعت می کرد. در این مراسم از چهره های شاخصی که حضور داشتند علاوه بر فعلان ملی – مذهبی، احمد منتظری، محمد نوری زاد، سعید لیلاز، عبدالله نوری،...............

مراسم سوم شهید هدی صابر در مسجد اعظم قلهک با حضور گسترده مردم با وجود جو امنیتی شدید برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کلمه، بیش از دو هزار نفر در این مراسم حضور داشتند اما در عین حال حدود ۲۰۰ نیروی امنیتی خیابان های اطراف را در کنترل خود گرفته بود و حدود ۵۰ نیروی لباس شحصی در داخل مسجد در بین جمعیت پراکنده بودند.
در بخش بانوان هم پلیس های زن کنترل این قسمت را برعهده داشتند.فیروزه صابر خواهر هدی صابر جلوی درب مسجد مهمان ها را مشایعت می کرد.
در این مراسم از چهره های شاخصی که حضور داشتند علاوه بر فعلان ملی – مذهبی، احمد منتظری، محمد نوری زاد، سعید لیلاز، عبدالله نوری، فرشاد مومنی، محسن امین زاده ، محسن آرمین، محمدرضا خاتمی ، اعضای جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که در زندان نیستند و … می توان نام برد.
بیشتر مراسم به قرآن خوانی اختصاص داشت اما در عین حال صدای ضبط شده شهید صابر نیز در بخشی از مراسم از بلندگوی مسجد پخش شد.
حنیف صابر پسر شهید هدی صابر به طور مختصر زندگینامه پدرش را قرائت کرد. حنیف سخنش را اینگونه آغاز کرد : به روش پدرم از بزرگترهای مجلس اجازه می گیرم. سپس وی روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را به پدرش تبریک گفت و اعلام کرد : به عنوان هدیه به پدر امروز خود و برادرش شریف و سایر اعضای خانواده روزه گرفته اند.
در وسط مراسم فردی از بین جمعیت بلند شد و اعلام کرد برای سلامتی زندانیان سیاسی صلوات که بلافاصله بازداشت شد.
در انتهای مراسم هم شریف صابر پسر شهید صابر از حاضران خواست برای شادی روح پدرش شهیدش صلوات بفرستند.
از کل این مراسم هم به مانند دیگر مراسم روزهای اخیر توسط ماموران اطلاعاتی عکسبرداری و فیلمبرداری شد.
با وجود اینکه این مراسم بدون درگیری خاصی به پایان رسید اما شب گذشته از برگزاری مراسم افطار در منزل فیروزه صابر با حمله نیروهای امنیتی جلوگیری شد.
بنا بر گزارش جرس، شاهدان عینی گفته اند که حضور وسیع لباس شخصی ها و موتور سواری های آنها که همراه با ویراژ و قهقهه و .. بود، فضای منطقه را نیز ملتهب و نا امن کرده بود.
افراد زیادی از ملی – مذهبی ها – جبهه مشارکت – مجاهدین انقلاب – خانواده های زندانیان – شخصیت های مذهبی و سیاسی برای عرض تسلیت به منزل صابر مراجعه می کردند که ماموران امنیتی با دوربین های فراوان در محل حاضر شده و از تک تک افرادی که وارد منزل می شدند فیلم و عکس می گرفتند.
سعید حجاریان ، آرمین ، خانواده آیت الله طالقانی ، فرزند آیت الله بیات ، برخی خانواده های زندانیان سیاسی مانند خانم محتشمی پور و …با ممانعت ماموران امنیتی نتوانستند وارد خانه شوند. آنها با فیلمبرداری و شناسایی افراد وارد شده مرتب از اعضای خانواده می خواستند که خانه را تخلیه کنند و برخی را نیز به اسم نام می بردند واز خانواده می خواستند که آنها حتما باید هم اکنون خانه را ترک کنند مانند آقایان بسته نگار و رحمانی.
گفتنی است ماموران بارها میهمانان را تهدید به بازداشت کردند و بسیاری از آنان مجبور شدند بدون صرف افطاری منزل را ترک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر