به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

روزه سیاسی فعالان سیاسی تبریز در حمایت از زندانیان اعتصاب کننده

جمعی از فعالان سیاسی تبریز روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه در حمایت از زندانیان اعتصاب کننده در زندان اوین و رجایی شهر روزه می گیرند. متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفت  شرح زیر است:
بنام خداوند عدل و حقیقیت
پنجمین روز از اعتصاب غذای مردانی گذشت که شرافت ،....................... جمعی از فعالان سیاسی تبریز روزهای جمعه ، شنبه و یکشنبه در حمایت از زندانیان اعتصاب کننده در زندان اوین و رجایی شهر روزه می گیرند.

متن این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفت  شرح زیر است:
 
بنام خداوند عدل و حقیقیت
پنجمین روز از اعتصاب غذای مردانی گذشت که شرافت ، آزادگی و مردانگی خود را فدای هیچ چیز دیگری نکردند و در اعتراض به شهادت مظلومانه هدی صابر ،‌ روزها و شب ها را با گرسنگی در زندان اوین سپری میکنند . این در حالیست که زندانیان دیگری نیز از زندان رجائی شهر به این شرافت مندان پیوسته و اعلام اعتصاب غذا کرده اند .
حال که شاهدان زنده شهادت هدی صابر ،‌ زندانیان سر افراز جنبش سیاسی سبز ایران ، ‌در زندان ها خود را با غم و اندوه ملت ایران شریک دانسته و دست به چنین رشادت و از خود گذشتگی زده اند ،‌ از این رو ما نیز بعنوان جمعی از فعالین سیاسی تبریز ،‌ روزهای جمعه ،‌ شنبه و یکشنبه ( ۳ – ۴ – ۵ تیرماه ) را بمدت سه روز ، روزه سیاسی خواهیم گرفت.

دعا برای آزادی زندانیان سیاسی و‌ سلامتی اعتصاب کنندگان نور بخش محافل افطاری مان خواهد بود.
با اینحال ،‌ ضمن تجلیل و ارج نهادن به مقاومت و ایثار زندانیان اعتصاب کننده ،‌ بار دیگر از ایشان تقاضا داریم به اعتصاب غذای خود پایان داده و دل تمامی ‌فعالین سیاسی ،‌ خانواده های زندانیان سیاسی و عموم مردم را شاد کرده و ادامه راه را به ما واگذار نمایند .
جمعی از فعالین سیاسی تبریز
۲/۴/۱۳۹۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر