به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ خرداد ۲۵, چهارشنبه

خانواده هدی صابر از سازمان های بین المللی خواستند علت مرگ وی را پیگیری کنند

خانواده هدی صابر از سازمان های بین المللی خواستند مساله درگذشت وی در زندان را پیگیری کنند و علت مرگ وی را مشخص کنند. فریده جمشیدی همسرهدی صابر در گفتو با جرس تاکید کرد همسر وی پیش از مرگ در اعتصاب غذا به سرمی برد و در آخرین ملاقات با وی در زندان از وی خواسته بود اعتصاب غذای خود را بشکند. این درحالی است که صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با فردی که وی را پزشک بهداری اوین معرفی..............

خانواده هدی صابر از سازمان های بین المللی خواستند مساله درگذشت وی در زندان را پیگیری کنند و علت مرگ وی را مشخص کنند. فریده جمشیدی همسرهدی صابر در گفتو با جرس تاکید کرد همسر وی پیش از مرگ در اعتصاب غذا به سرمی برد و در آخرین ملاقات با وی در زندان از وی خواسته بود اعتصاب غذای خود را بشکند.
این درحالی است که صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با فردی که وی را پزشک بهداری اوین معرفی کرد اعتصاب غذای این زندانی را رد کرد و تاکید کرد که آقای صابر اعتصاب غذا نداشت و علت مرگ وی سکته قلبی بوده است.
خانم جمشیدی همچنین تاکید کرد هنگام مراجعه به سردخانه بیمارستان جسد هدی صابر ” مالامال از خون بود و روی تشک مقدار زیادی خون ریخته بود. سه جای بدنشان هم زخمی بود.”
جمشیدی همچنین با بیان اینکه آقای صابر هنگام مراجعه به بهداری برای درمان مورد ضرب وشتم قرار می گیرد تاکید کرد ” در آینده نام کسی هم که ایشان را مورد ضرب و شتم قرار داده منتشر خواهیم کرد.”

۶۴ هم بند صابر شهادت می دهند

از سوی دیگر ۶۴ تن از زندانیان بند ۳۵۰ جایی که هدی صابر در آن بازداشت بود با انتشار نامه ای اظهارات منابع رسمی در مورد عدم اعتصاب غذای وی را به شدت رد کردند.
این زندانیان در نامه خود تاکید کرده اند : ” هدی صابر در هشتمین روز اعتصاب غذای خود در بهداری از سوی ماموران امنیتی و اطلاعاتی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.”
این نامه به امضای زندانیان سیاسی معروفی چون قربان بهزادیان ‌نژاد ، بهمن احمدی، عبدالله مؤمنی، محمدرضا مقیسه، قاسم شعله ‌سعدی، محمدجواد مظفر، عماد بهاور، جواد امام، فیض‌الله عرب‌سرخی، عمادالدین باقی، ابوالفضل قدیانی، اسماعیل صحابه، امیرخسرو دلیرثانی، محمد سیف‌زاده، و محمدصدیق کبودوند رسیده است.
این زندانیان تاکید کردند که هدی صابر طی سال گذشته بدون هیچ قرارقانونی و به شکل ” کاملا خودسرانه ” در بازداشت به سر می برد.
درشهادت نامه زندانیان بند ۳۵۰ آمده است :” حبس خودسرانه و غیرقانونی صابر به تنهایی برای سلب مشروعیت دستگاه قضایی و اثبات عدم استقلال آن و مقهوریت نسبت به نهادهای امنیتی کفایت می ‌کند و در این شرایط نه فقط شهروندان خارج از زندان که بیش از همه زندانیان امنیت حقوقی ، درمانی و جانی نخواهند داشت.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر