به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سه‌شنبه

پیام تسلیت مصطفی معین به مناسبت شهادت هدی صابر

دکتر مصطفی معین، وزیر علوم دوره ی اصلاحات در پیام تسلیتی خطاب به خانواده ی شهید هدی صابر گفته است: فقدان برادر اندیشمند و در بند شما که نمونه والای حساسّیت در برابر ظلم و صبر در برابر دشواری‌ها بود، نه تنها برای شما و همسر ارجمند و فرزندان عزیز و خاندان هدی صابر، که برای همه وجدان‌های پاک و درد آشنای ایران ضایعه‌ای سنگین است. تفکّر، تدیّن، تعهّد و ثبات قدم او برای هر کس که در اندیشه اعتلای نام اسلام و ایران است مثال زدنی و از یاد نرفتنی است.:
متن کامل این پیام به گزارش کلمه به شرح زیر است:
به نام خدا
سرکار خانم فیروزه صابر
فقدان برادر اندیشمند و در بند شما که نمونه والای حساسّیت در برابر ظلم و صبر در برابر دشواری‌ها بود، نه تنها برای شما و همسر ارجمند و فرزندان عزیز و خاندان هدی صابر، که برای همه وجدان‌های پاک و درد آشنای ایران ضایعه‌ای سنگین است. تفکّر، تدیّن، تعهّد و ثبات قدم او برای هر کس که در اندیشه اعتلای نام اسلام و ایران است مثال زدنی و از یاد نرفتنی است.
به یقین رنج او و صبر شما خاندان عزیز و خدوم نیز نزد پروردگار مهربان و عالم به سرّ و آشکار جهان مأجور است. برای آن خدمتگزار صابر علّو درجات و برای شما و همه بازماندگان محترم از خداوند متعال اجر افزون‌تر مسئلت دارم.
دکتر مصطفی معین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر