به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اسفند ۲۰, شنبه

به کشورم عشق می ورزم و هرگز مهاجرت نمی کنم/ تصویر

اصغر فرهادی خالق فیلم’جدایی نادر از سیمین’ برنده اسکار تاریخی بهترین فیلم خارجی بامدادشنبه هنگام بازگشت به تهران تاکید کرد:درایران خواهم ماند و به کشورم وفادارم. به گزارش ایرنا،برنده نخستین اسکار تاریخ سینمای ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: به کشورم عشق می ورزم و ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم . خبرگزاری دولتی ایرنا در حالی گزارش بازگشت فرهادی را با تفصیل منتشر کرد که مقامات دولتی تاکنون نسبت به موفقیت این کارگردان ایرانی.......................


اصغر فرهادی خالق فیلم’جدایی نادر از سیمین’ برنده اسکار تاریخی بهترین فیلم خارجی بامدادشنبه هنگام بازگشت به تهران تاکید کرد:درایران خواهم ماند و به کشورم وفادارم.
به گزارش ایرنا،برنده نخستین اسکار تاریخ سینمای ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: به کشورم عشق می ورزم و ایران را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم .
خبرگزاری دولتی ایرنا در حالی گزارش بازگشت فرهادی را با تفصیل منتشر کرد که مقامات دولتی تاکنون نسبت به موفقیت این کارگردان ایرانی در اسکار واکنشی نشان نداده اند.
فرهادی برنده اسکار بهترین فیلم خارجی(غیرانگلیسی زبان) هشتادو چهارمین دوره اسکار در سال ۲۰۱۲ میلادی،کسب این اسکار را دلیل ماندنش در ایران خواندو گفت: این نشان همیشه در کشورم ایران خواهد ماند .
وی سینمای ایران را فراتر از تصور دانست و گفت:اینکه سینمای ایران می تواند در دنیا عرض اندام کند و مهمتر از این خودباوری است که دست درکاران سینمای ایران از آن برخوردارند.
خالق ‘ جدایی نادر از سیمین ‘ افزود: مسیر سینمای ایران رو به پیشرفت و شکوفایی است و کسب نشان های برتر در جشنواره های سینمایی دنیا دور از دسترس نیست .
وی در جواب سوال دیگری درباره مقایسه کسب اسکار برای یک فیلم ایرانی با کسب اسکار برای یک فیلم از کشور دیگر افزود: اسکار ایرانی بعد از سالها انتظار سینمای ایران بسیار شیرین و دلچسب است و همچنین اسکار فیلم های خارجی هم برای سازنده آنها با ارزش است.
فرهادی در بیان احساس خود هنگام دریافت اسکار گفت:در آن لحظه احساس می کردم که همه مردم عزیزم آن لحظه را رصد می کنند و مانند من احساس شادمانی و شعف دارند.
وی اضافه کرد:در این مراسم آنچه را که باید گفت با استقلال بیان کردم و آنچه را که می بایست در آن زمان به زبان آورم و آنچه مفید بود اظهارداشتم .
نخستین برنده اسکار در تاریخ سینمای ایران در اظهارداشت: بعد از دریافت اسکار هرگز از ایران مهاجرت نخواهم کرد ودرصددم فیلمی در خارج از کشور بسازم .
به گزارش مهر، فرهادی درباره عدم پوشش مناسب موفقیتش در مراسم اسکار از تلویزیون ایران هم گفت: این اتفاق خوشبختانه از سوی رسانه‌های دیگر پوشش خوبی داشت. نه من به تلویزیون نیازمندم و نه تلویزیون به من و فکر می‌کنم این بهترین تفاهم میان ماست.
استقبال در فرودگاه

به گزارش سینماپرس، «اصغر فرهادی» در میان استقبال جالب توجه اهالی رسانه، مدیران و جمعی از طرفدارنش پس از ورود به سالن انتظار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، در جمع آنها حاضر شد.
تعدادی از علاقه‌مندان به سینما با دسته ‌گل به استقبال اصغر فرهادی آمده‌ بودند.
سیداحمد میرعلایی و حسن نجاریان مدیرعامل و قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی هم در فرودگاه حاضر شدند.امیر اسفندیاری مدیر امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی، محمدرضا شریفی‌نیا و دخترانش و پریسا بخت‌آور همسر فرهادی از جمله استقبال کنندگان او بودند.
طرفداران فرهادی با شعار «ماشالله ماشالله» ، «فرهادی دوستت داریم» و «اصغر خوش اومدی» از وی استقبال می‌کنند.عده‌ای از طرفداران فرهادی نیز با حضور یک لیدر ورزشی و سردادن «اصغرخان دوستت داریم» و «اصغرخان فرهادی» با شعارهای مدل استادیومی فرهادی را تشویق می‌کنند.
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر