به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اسفند ۱۵, دوشنبه

مردم با عدم مشارکت، اعتراض خود را نشان دادند

ندای سبز آزادی
شورای هماهنگی راه سبز امید از همه شهروندان مسئول و فعالان جنبش سبز که با عدم شرکت در انتخابات نمایشی که مغایر با استناداردهای اولیه یک انتخابات ازاد است، اعتراض خود را به وضعیت اسفبار کشور اعلام کردند تشکر می کند. اردشیر امیرارجمند در گفت و گو با کلمه با تقدیر از عدم مشارکت مردم در...................

شورای هماهنگی راه سبز امید از همه شهروندان مسئول و فعالان جنبش سبز که با عدم شرکت در انتخابات نمایشی که مغایر با استناداردهای اولیه یک انتخابات ازاد است، اعتراض خود را به وضعیت اسفبار کشور اعلام کردند تشکر می کند.
اردشیر امیرارجمند در گفت و گو با کلمه با تقدیر از عدم مشارکت مردم در این انتخابات گفت: قطعا بر همگان آشکار  است که میزان مشارکت در این انتخابات نیز از قبل مشخص شده بود تا ادعای رکورد شکنی های متوالی، البته در کنار رکوردهای مربط به فساد، اختلاس، بی کاری، جرائم اجتماعی ، نرخ ارز و غیره ادامه یابد.
مشاور ارشد میرحسین موسوی ادامه داد: ظاهرا میزان مشارکت برای انتخابات اتی ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور آینده نیز مشخص شده است. اقتدارگرایان در سراسر جهان رفتاری مشابه دارند.
وی با اشاره به ویژگی های یک انتخابات آزاد می گوید: تا هنگامی که انتخابات توسط نهادهای مستقل نظارت نشود ، سلامت انتخابات قابل تایید نخواهد بود.انتخاباتی که در ان یکی از جناحهای اصلی سیاسی به صورت غیر قانونی حذف شده باشد، احزاب و مطبوعات مستقل وجود نداشته باشند ، عده ای میلیاردها تومان از بیت المال  و امکانات دولتی و عمومی را صرف هزینه  مبارزات انتخاباتی خود کنند و مجریان و ناظران به قانون بی توجه هستند و بر اساس فرمان و دستور مراجع امنینی عمل می کنند، انتخابات نیست.
امیرارجمند می افزاید: اعلام آمار 64 درصدی شرکت در انتخابات این دوره مجلس همانقدر اعتبار دارد که ادعای بشار اسد ، که در حال قتل عام مردم حمص است، در مورد شرکت بیش از 50 درصد مردم سوریه در رفراندم قانون اساسی ان کشور و رای بیش از 85 درصد به آن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر