به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد

منبع: جرس
همزمان با بازگشایی دانشگاه ها، مهدی کروبی پیامی را برای دانشجویان صادر کرد. مهدی کروبی در پیامی، شروع سال تحصیلی جدید را به دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت و تاکید کرد که نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد.به گزارش سحام نیوز، کروبی در پیام خود آورده است: “دانشگاه همیشه زنده است و هیچ کسی نمی تواند آنرا با خاک یکسان کند. این سخنان ناشی از بی تجربه گی در عرصه ی مدیریت نوین است و امیدوارم خاطر جامعه ی دانشگاهی ما را.........
همزمان با بازگشایی دانشگاه ها، مهدی کروبی پیامی را برای دانشجویان صادر کرد. مهدی کروبی در پیامی، شروع سال تحصیلی جدید را به دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت و تاکید کرد که نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد.  به گزارش سحام نیوز، کروبی در پیام خود آورده است: “دانشگاه همیشه زنده است و هیچ کسی نمی تواند آنرا با خاک یکسان کند. این سخنان ناشی از بی تجربه گی در عرصه ی مدیریت نوین است و امیدوارم خاطر جامعه ی دانشگاهی ما را آزرده نساخته باشد. مدیریت علمی آمیخته با هنر است که در عرصه ی مدیریت دانشگاهی به دلیل وجود قشری جوان، ظرافتهای خاص خود را می طلبد.”


نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد
وی ضمن ابراز امیدواری در جهت عدم تکرار چنین صحبتهایی، افزود: ” نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد. باید فضای سیاسی دانشگاه ها چنان باشد که دانشجویان بتوانند مطالبات خود را آزادانه در میزگردها و تشکیل جلسات مطرح نمایند.”


شما امروز روزگاری سخت را صبوری می کنید
دبیرکل حزب اعتماد ملی، با اشاره به وجود فشارهای سیاسی و امنیتی علیه دانشجویان، آنها را به حضوری پویا با رعایت قوانین کشور دعوت نموده و گفت: “عزیزان من، سالی که گذشت، سالی سخت و پر فراز و نشیب برای همه ی ما بود و متاسفانه جامعه ی دانشگاهی ما هزینه های گزافی را پرداخت و در این میان شما دانشجویان در کنار سایر مردم مورد بیشترین آماج و هجمه های سیاسی قرار گرفتید که به نوبه ی خویش همیشه در احقاق حقوق به حق و قانونی شما، پایداری نمودم. شما امروز روزگاری سخت را صبوری می کنید.
بازگشت دانشجویان محروم از تحصیل به دانشگاه و آزادی دانشجویان زندانی بی گناه
مهدی کروبی در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید با حذف نگاه امنیتی به دانشگاه و اتخاذ رویکردی منطقی و متناسب محیط دانشگاهی و با بهره گیری از سعه ی صدر توسط مسوولین مربوطه، هر چه زودتر شاهد بازگشت دانشجویان محروم از تحصیل به دانشگاه و آزادی دانشجویان زندانی بی گناه باشیم .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر