به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

کارگران شرکت روغن نباتی قو دست به اعتصاب زدند



 منبع: جرس
کارگران کارخانه روغن نباتی قو (واقع در تهران)، دراعتراض به عملکرد مدیریت آن شرکت و پرداخت حقوق کارگران از محفروش املاک شرکت قو دست ازکار کشیدند.به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران کارخانه روغن نباتی قو می گویند شرکت از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و با ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت تولیدی کار می‌کند.بر اساس این گزارش، آنان با بیان اینکه فروش املاک راه‌حل پایدار پرداخت حقوق کارگران نیست، به مالکیت بنیاد شهید بر.........
کارگران کارخانه روغن نباتی قو (واقع در تهران)، دراعتراض به عملکرد مدیریت آن شرکت و پرداخت حقوق کارگران از محل فروش املاک شرکت قو دست ازکار کشیدند.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران کارخانه روغن نباتی قو می گویند شرکت از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و با ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت تولیدی کار می‌کند.

بر اساس این گزارش، آنان با بیان اینکه فروش املاک راه‌حل پایدار پرداخت حقوق کارگران نیست، به مالکیت بنیاد شهید بر شرکت روغن نباتی قو نیز اشاره کردند .

کارگران روغن نباتی قو با بیان اینکه از روز دوشنبه پنجم مهر ماه دست ازکارکشیده و در محل شرکت تحصن کرده‌اند، اظهار داشتند: تاکنون هیچ مدیری به ما پاسخی نداده است؛ اما کارگران قصد دارند تا هنگامی که جواب قانع‌کننده‌ای نشنوند به تحصن خود ادامه دهند.

آنان گفتند: بیشترکارگران سوابق بیمه‌ای بالاتر از ۱۵ سال دارند بنابراین از تامین اجتماعی و مسوولان شرکت می‌خواهیم که ما را بازنشسته کنند.

روز گذشته همچمنین کارگران کارخانه کرپ ناز کرمانشاه، پس از تجمع در مقابل اداره کار و امور اجتماعی و استانداری، برای چندمین بار مقابل ساختمان مرکزی بانک ملت کرمانشاه تجمع کردند.

این کارگران در این تجمع خود، خواهان اجرایی شدن مصوبات جلسه استاندار و مسوولین این کارخانه از سوی بانک ملت کرمانشاه که سیاست گذار و سهام دار اصلی این کارخانه است، شده بودند.

کارگران این کارخانه با بیان این مساله که دو ماه است کارخانه هیچ تولیدی نداشته است، خاطرنشان کرده بودند: مسئولینی که برای تصدی این کارخانه از طرف بانک ملت معرفی می‌شوند با سیاست به تعطیلی کشاندن کارخانه شروع به فعالیت می‌کنند، به گونه‌ای که گاها این کارخانه به خاطر هزینه‌های کمتر از ده هزار تومان نیز چندین روز تعطیل می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر