به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

لغو مجوز روزنامه‌ «انديشه نو»

 منبع: فردا
هيات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز (دوشنبه)، با انتشار 4 ماهنامه، يك دو ماهنامه، 6 فصلنامه و يك سالنامه موافقت كرد. محمدعلي رامين - دبير هيات نظارت بر مطبوعات - با اعلام اين خبر اظهار كرد: در اين جلسه با انتشار ماهنامه «اتاق سبز» به صاحب‌ امتيازي و مديرمسوولي «حسين ابدالي»، ماهنامه «كشاورزيار» به صاحب امتيازي «انجمن صنفي كارفرمايان بخش كشاورزي استان خوزستان» و مديرمسوولي «سيد........

هيات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز (دوشنبه)، با انتشار 4 ماهنامه، يك دو ماهنامه، 6 فصلنامه و يك سالنامه موافقت كرد.

محمدعلي رامين - دبير هيات نظارت بر مطبوعات - با اعلام اين خبر اظهار كرد: در اين جلسه با انتشار ماهنامه «اتاق سبز» به صاحب‌ امتيازي و مديرمسوولي «حسين ابدالي»، ماهنامه «كشاورزيار» به صاحب امتيازي «انجمن صنفي كارفرمايان بخش كشاورزي استان خوزستان» و مديرمسوولي «سيد علي سلطان ابراهيمي»، ماهنامه «نامه انديشه» به صاحب امتيازي و مديرمسوولي «علي پورمحمدي ماهونكي»، «حوزه پويا» به صاحب امتيازي و مديرمسوولي «فريدالدين ارائي نژاد» موافقت شد.

به گفته او همچنين فصلنامه‌هاي «پرتودانش» به صاحب امتيازي و مديرمسوولي «عليرضا رحيمي»،«خلاقيت رياضي» به صاحب امتيازي و مديرمسوولي «مهدي ايماني‌نژاد»، «Arvan Heritage» به صاحب امتيازي «پژوهشگاه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري» و مديرمسوولي «سيدمهدي موسوي»، «صنعت امروز» به صاحب امتيازي «خانه صنعت و معدن استان فارس» و مديرمسوولي «عليرضا قدرتي»، «پژوهش‌هاي آينده اقتصاد» به صاحب امتيازي و مديرمسوولي «مرتضي عزتي»، «ره‌آورد پژوهش نگهداري و تعميرات» به صاحب امتيازي «انجمن نگهداري و تعميرات ايران» و مديرمسوولي «مهدي بهزاد» هم مجوز انتشار گرفتند.

او افزود: در اين جلسه همچنين با انتشار سالنامه «صنايع شيميايي اكسير» به صاحب امتيازي «انجمن علمي تخصصي صنايع شيميايي اكسير» و مديرمسوولي «غلامحسين روان روي» موافقت شد.

وي همچنين گفت در اين جلسه گزارش تخلفات نشريات مطرح و به شرح ذيل تصميم‌گيري شد:

1ـ روزنامه «انديشه نو» به استناد ماده 27 و تبصره 2 ماده 6 قانون مطبوعات، لغو مجوز شد.

2ـ هفته‌نامه «بهار زنجان» به دليل انتشار مطالب خلاف عفت عمومي و توهين به مقامات كشور، مشمول بندهاي 2 و 8 ماده 6 تشخيص داده شد و به دليل اصرار بر تخلفات به استناد تبصره 2 ماده 6 و تبصره ماده 11 قانون مطبوعات، لغو مجوز شد.

به گفته دبير هيات نظارت بر مطبوعات هم‌چنين در اين جلسه تقاضاي تغيير وضعيت 35 نشريه مطرح و مورد رسيدگي قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر