به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

بودجه پرداخت يک ميليون تومان به هرنوزاد تمام شده است

منبع: مردم سالاری
در حالي که تنها نيمي از سال سپري شده، اما محاسبات جمعيتي نشان مي دهد ظرفيت افتتاح حساب آتيه مهر که قرار است متولدان سال جاري را شامل شود تمام شده  است! به گزارش ايسنا بر اساس تصميم دولت قرار شد براي متولدان سال 89 و بعد از آن حسابي بانکي تحت عنوان حساب آتيه مهر افتتاح و در ابتدا يک ميليون تومان از سوي دولت به آن حساب واريز شود. ادامه روند واريز به حساب نيز سالانه 100 هزار تومان از سوي دولت و 20 هزار تومان از سوي خانواده فرزند تعيين شد. بر اساس آنچه سخنگوي اقتصادي دولت اعلام کرد، در بودجه سال جاري عددي معادل 500 ميليارد تومان...........
در حالي که تنها نيمي از سال سپري شده، اما محاسبات جمعيتي نشان مي دهد ظرفيت افتتاح حساب آتيه مهر که قرار است متولدان سال جاري را شامل شود تمام شده  است!
به گزارش ايسنا بر اساس تصميم دولت قرار شد براي متولدان سال 89 و بعد از آن حسابي بانکي تحت عنوان حساب آتيه مهر افتتاح و در ابتدا يک ميليون تومان از سوي دولت به آن حساب واريز شود. ادامه روند واريز به حساب نيز سالانه 100 هزار تومان از سوي دولت و 20 هزار تومان از سوي خانواده فرزند تعيين شد.
بر اساس آنچه سخنگوي اقتصادي دولت اعلام کرد، در بودجه سال جاري عددي معادل 500 ميليارد تومان براي اين منظور در نظر گرفته شده  است که تنها پاسخگوي 500 هزار نوزاد خواهد بود.
با اين وجود محاسبات جمعيتي نشان مي دهد جمعيت کشور از مرز 74 ميليون و 600 هزار نفر عبور کرده  است و فقط در نيمه اول امسال حداقل 500 هزار نوزاد متولد شده اند.  در حال حاضر عددي بيش از 74 ميليون و 622 هزار نفر در ساعت جمعيتي پايگاه اينترنتي مرکر آمار ايران براي جمعيت کشور نشان داده مي شود و اين در حالي است که در ابتداي سال جاري اين عدد بيش از 74 ميليون و يک صد هزار نفر را ثبت کرده بود. بر اين اساس، مي توان گفت جمعيت کشور در نيمه اول سال جاري با رشد حدود 500 هزار نفري روبرو بوده است.  اگر در خوشبينانه ترين حالت اين اعداد را تحليل کنيم،  به اين معنا که هيچ فردي در نيمه اول امسال فوت نکرده باشد،  مي توان گفت که تعداد متولدين در اين شش ماه معادل 500 هزار نفر است، در حالي که اگر تعداد فوت شدگان را نيز در نظر بگيريم، به طور قطع تعداد متولدين بيش از آن رقم خواهد بود و اين نشان مي دهد که در نيمه اول سال بودجه در نظر گرفته شده براي افتتاح حساب آتيه مهر به طور کامل تمام شده است.
خبرنگار ايسنا در تماسي با ممبيني،  معاون بودجه معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور اين موضوع را پيگيري کرد، اما با اين پاسخ مواجه شد که " حساب آتيه مهر به بانک ملي ايران به عنوان بانک کارگزار واگذار شده است، بنابراين بايد موضوع را از آن طريق پيگيري کنيد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر