به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

اخراج دو تن از فعالین دانشجوئی استان مازندران

منبع: کلمه
پس از اخراج ۵  تن از فعالین سیاسی – دانشجویی استان مازندران ، مسئولین دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل طی احکام جداگانه ای دو تن از فعالین دانشجوئی این استان را از دانشگاه اخراج نمودند.بنابر گزارش های رسیده به کلمه، کاوه دانشور دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و بهنام فرازمند عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران پس از سپری کردن دوران محرومیت از تحصیل خود از دانشگاه اخراج شدند.بهنام فرازمند عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران  بوده که در حوادث پس از انتخابات  ۲ بار توسط نیروهای امنیتی.........

پس از اخراج ۵  تن از فعالین سیاسی – دانشجویی استان مازندران ، مسئولین دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیروانی بابل طی احکام جداگانه ای دو تن از فعالین دانشجوئی این استان را از دانشگاه اخراج نمودند.
بنابر گزارش های رسیده به کلمه، کاوه دانشور دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و بهنام فرازمند عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران پس از سپری کردن دوران محرومیت از تحصیل خود از دانشگاه اخراج شدند.
بهنام فرازمند عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران  بوده که در حوادث پس از انتخابات  ۲ بار توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود به مدت یک سال و نیم از تحصیل محروم گشت. او که با آغاز سال تحصیلی جدید به پایان دوره ی محرومیت خود رسیده بود اجازه ی انتخاب واحد و ثبت نام در ترم جدید را پیدا نکرد و پس از مراجعه به حراست دانشگاه به اداره ی اطلاعات بابل فرستاده شد و پس از پایان بازجویی هایش اجازه ی ادامه ی تحصیل نیافت و از دانشگاه اخراج گردید . او که کماکان پیگیر تجدید  نظر در حکم اخراج خود می باشد با وثیقه ۳۰ میلیون تومانی به طور موقف آزاد است و در انتظار حکم دادگاه خود به سر می برد.
کاوه دانشور دبیر سابق شورای صنفی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بوده که در حوادث پس از انتخابات در اعتراض به دستگیری فعالین دانشجوئی دانشگاه نوشیروانی دست به اعتصاب زد و پس از احضار به اداره اطلاعات شهرستان بابل مورد بازجوئی قرار گرفت. دانشور سپس از سوی کمیته انضباطی این دانشگاه به دو ترم محرومیت از تحصیل محکوم شده بود اما با به پایان رسیدن دوره ی محکومیت خود، با حکم رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از دانشگاه اخراج شد . وی حکم قطعی اخراج خود را در آبان ماه سال ۸۹ از سوی وزارت علوم دریافت کرد.
گفتنی است در آستانه سال تحصیلی جدید مسئولین دانشگاه مازندران و صنعتی نوشیزوانی بابل اقدام به اخراج ۵ تن از فعالین دانشجوئی این استان نمودند. عماد بهاور، اشکان ذهابیان، سارا خادمی، سیاوش سلیمی نژاد و ایمان صدیقی فعالین دانشجوئی بودند که در آستانه سال تحصیلی جدید طی احکامی جداگانه  از دانشگاه اخراج شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر