به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

افشاگری بی سابقه نویسنده شنود اشباح درباره مشایی و رحیمی

 منبع: آینده
رضا گلپور، نویسنده كتاب جنجالی شنود اشباح یك و دو در تازه ترین نوشته خود اقدام به افشارگری بی سابقه ای درباره اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر و محمدرضا رحیمی، معاون اول دكتر احمدی نژاد در یك سایت ثبت شده حامی دولت كرده است. به گزارش خبرنگار «آینده»، رضا گلپور كه پیش از این به دلیل..............

رضا گلپور، نویسنده كتاب جنجالی شنود اشباح یك و دو در تازه ترین نوشته خود اقدام به افشارگری بی سابقه ای درباره اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر و محمدرضا رحیمی، معاون اول دكتر احمدی نژاد در یك سایت ثبت شده حامی دولت كرده است.
به گزارش خبرنگار «آینده»، رضا گلپور كه پیش از این به دلیل تدوین كتاب شنود اشباح 2 و  قصد انتشار آن توسط وزارت اطلاعات در دولت قبل دستگیرشده بود، در سالهای اخیر به دلیل مواضع انقلابی تند مورد حمایت رسانه های رسمی قرارگرفته و اخیرا به برنامه های تلویزیونی از جمله راز نیز دعوت شد.
گلپور در این اقدام كه در قالب نامه سرگشاده به مشایی منتشر شده است، مدعی شده كه در سه جلسه با اسفندیار رحیم مشایی درباره یافته های خود از پیشینه امنیتی، سیاسی و عقیدتی وی گفتگو كرده است و پس از آنكه مشایی از ادامه این جلسات خودداری كرده، تصمیم به افشاگری گرفته است.
گلپور در این نامه 20 صفحه ای ادعاهای عجیب و غریبی درباره سوابق مشایی در قبل و بعد از انقلاب و همچنین اعضای خانواده وی مطرح می كند و وی را متهم به جرایم تكان دهنده ای در واحد اطلاعات سپاه می كند.
رضا گلپور در این متن همچنین ادعاهایی درباره واسطه ارتباط مشایی با امام زمان و همچنین فعالیتهای اقوام و بستگان وی مطرح می كند.
این متن همچنین به محمدرضا رحیمی، سوابق وی قبل از انقلاب، ادعاهای اخلاقی و بستگان معاون اول دكتر احمدی نژاد پرداخته و ادعاها و اتهامات عجیبی را به وی نسبت می دهد.
مشخص نیست رضا گلپور كه به دلیل اقامت یكی از همسرانش در لبنان، مدتی مقیم این كشور بوده است، هم اكنون در ایران به سر می برد یا از كشور خارج شده است و آیا سرنوشت شنود اشباح 2 مجددا برای گلپور تكرار خواهد شد؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر