به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

نباید به زندانیانی که پس از آزادی با هم جلسه می‌گذارند، مرخصی داده شود

منبع: کلمه
احمد جنتی در نمازجمعه تهران گفت: «مرخصی دادن به زندانیان کار بدی نیست اما نه به آن‌که مرخصی بگیرد و توطئه و یا فرار کند». به گزارش خبرآنلاین، تریبون نماز جمعه تهران، همچون یک سال گذشته، پایگاهی بود برای آنکه آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر به تحلیل حوادث پس از انتخابات و دست اندرکاران آن، بپردازد و بگوید: برخی هیاهو راه می‌اندازند تا یک فرد که به زندان افتاده آزاد شود، وقتی برای او وثیقه می گذارند برخی از آن‌ها باهم جلسه می‌گذارند و کارهای خود را ادامه می‌دهند. این درست است که یک زندانی که محکوم شده و در فتنه نقش داشته است، باز هم کارهای خود را دنبال کند و به دنبال کار خودش باشد؟ نباید به این‌ها مرخصی داد. البته دبیر شورای نگهبان، پارا فراتر نهاد و خواستار دستگیری کسانی شد که تا کنون دستگیر نشده‎اند. او سپس بی‎آنکه نامی از.........

احمد جنتی در نمازجمعه تهران گفت: «مرخصی دادن به زندانیان کار بدی نیست اما نه به آن‌که مرخصی بگیرد و توطئه و یا فرار کند».
به گزارش خبرآنلاین، تریبون نماز جمعه تهران، همچون یک سال گذشته، پایگاهی بود برای آنکه آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر به تحلیل حوادث پس از انتخابات و دست اندرکاران آن، بپردازد و بگوید: برخی هیاهو راه می‌اندازند تا یک فرد که به زندان افتاده آزاد شود، وقتی برای او وثیقه می گذارند برخی از آن‌ها باهم جلسه می‌گذارند و کارهای خود را ادامه می‌دهند. این درست است که یک زندانی که محکوم شده و در فتنه نقش داشته است، باز هم کارهای خود را دنبال کند و به دنبال کار خودش باشد؟ نباید به این‌ها مرخصی داد.
البته دبیر شورای نگهبان، پارا فراتر نهاد و خواستار دستگیری کسانی شد که تا کنون دستگیر نشده‎اند. او سپس بی‎آنکه نامی از مهدی هاشمی ببرد، آنچنان به سخنان خود ادامه داد که منظورش را مشخص‎تر می‌کرد. وی گفت: اگر این‌ها به ایران آمدند باید دستگیر شوند. آیت‌الله جنتی از دیدارش با برخی از «بچه‌های اطلاعات» هم خبر داد که آنها ناراحت بودند از این‌که این فرد فسادهای گوناگون دارد و جرات ندارند علیه او دم بزنند. حالا بحمدلله طوری شده که امنیت از این فرد گرفته شده است، حالا توصیه می‌کنند که اگر آمد و خواست بیاید در فرودگاه دستگیر نکنند، چون هتک احترامش می‌شود. به خانه برود و بعد از آن که استراحت کرد، سراغش بروند. تازه زندان هم نبرند، خانه‌ای به او بدهید و ترددهایش را محدود کنید و در عین حال در آن خانه در رفاه کامل باشد. همین‌طور خواسته‌اند که پرونده‌اش به اطلاعات و سپاه نرود و در همان قوه قضاییه آن هم توسط قاضی عادل ـ از نظر این‌ها ـ رسیدگی شود. قاضی عادل از نظر این‌ها کسی است که تبرئه کند و یا محکومیت کمی بدهد والا ظالم است. چنین توقعی وجود دارد که بی‌عدالتی است.
جنتی آنجا که از حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان تقدیر می‎کرد نیز از سال گذشته و تلاش برخی برای ایجاد تفرقه در این روز یاد کرد و گفت: البته آنها سرکوب شدند و امسال نبودند. من از جوانان تشکر می‌کنم که با فتنه‌ها مقابله می‌کنند و فتنه‌های ۸۸ را خواباندند و جوانان گول نخوردند و رهنمودهای ولی امر را فراموش نکردند و در ۹ دی و ۲۲ بهمن آمدند. اما همه باید مساله را جدی بگیریم. دشمن بیکار ننشسته این فتنه‌گران بیکار نیستند، این‌ها آتش زیر خاکستر هستند، البته به لطف خدا کاری نمی‌توانند بکنند اما ما هم باید بیدار باشیم و جوانان هوشیار باشند و قضیه را جدی بگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر