به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

ممنوع التصویر شدن ناصرحجازی پس از انتقاد از طرح هدفمندی یارانه ها

گزارش تهیه شده از سوی عادل فردوسی پور برای تجلیل از ناصر حجازی که با حضور در منزل وی ضبط شده بود مجوز پخش نگرفت و از لیست آیتم های برنامه نود حذف گردید. به گزارش تحول سبز، ناصر حجازی یکی از ملی پوشان.................

 گزارش تهیه شده از سوی عادل فردوسی پور برای تجلیل از ناصر حجازی که با حضور در منزل وی ضبط شده بود مجوز پخش نگرفت و از لیست آیتم های برنامه نود حذف گردید.
به گزارش تحول سبز، ناصر حجازی یکی از ملی پوشان سابق فوتبال ایران که از محبوبیت خاصی نیز در بین اهالی ورزش ایران برخوردار است چندی پیش طی یک مصاحبه با سایت رسمی خود از برخی برنامه های اقتصادی دولت انتقاد کرده بود و نسبت به طرح هدفمندی یارانه ها و اوضاع اقتصادی مردم گله و اظهار نگرانی کرده بود.
ناصر حجازی در مصاحبه با سایت اختصاصی خود در این خصوص اظهار داشته بود: من ناصر حجازی هستم ، سرد و گرم روزگار را چشیده ام . عمری از من گذشته است… حرفهایم از سر دلسوزیست.کمی مراعات مردم را کنید..مردم را دوست داشته باشید تا آنها هم شما را دوست داشته باشند.مردم معنای خدمت را می دانند و اگر آن را احساس نمایند پا به پای دولت می ایستند و اگر نمی توانید رفاه مردم را فراهم سازید ، بروید
او همچنین در مورد اوضاع اقتصادی مرم پس از هدفمندی یارانه ها گلایه کرده بود و اظهار داشته بود که: به من می گویند عصبانی نشوم، مگر بی غیرتم وقتی درد و مشکلات مردم را به چشم می بینم، با بی تفاوتی از کنار آن بگذرم.آمده اند و یارانه ها را قالب کرده اند.
زندگی مردم بهتر نشده که بدتر هم شده است .خدمت به مردم یعنی فراهم کردن رفاه و آسایش آنها اما متاسفانه شاهد نداری و سختی زندگی مردم هستیم.
دولت می گوید چهل هزار تومان در ماه به مردم کمک می کنیم، مگر مردم گدا هستند؟ مردم ایران روی گنج خوابیده اند، نفت، گاز و… دولت حق ندارد به مردم کمک کند،دولت باید کار کند، خدمت کند و زحمت و دسترنج مردم را دودستی تقدیم آنها نماید.چهل هزار تومان در ماه به مردم می دهند و بعد ….
برای من قبض گاز می آمد چهل هزار تومان و حالا می آید یک میلیون تومان. گاز به کشور همسایه با مبلغی بمراتب کمتر از آنچه از مردم می گیرند، صادر می شود.با دیدن این شرایط نباید عصبانی شوم؟ نباید حرص بخورم و شرایط جسمانی ام مثل امروز شود.
من این حرفها را برای خودم نمی زنم. به هر حال از آنجایی که چهره شناخته شده ای هستم و مردم به من لطف دارند، زندگی ام می گذرد حتی با اینکه بیماری ام بسیار پر هزینه است با لطف مسوولین بیمارستان کسری، مالک گسترش فولاد تبریز و اندوخته پس اندازم روزگار سپری می شود اما اگر مردم عادی شرایط امروز من را داشتند و با یک بیماری پر هزینه روبرو شوند ، چه باید بکنند؟بروند بمیرند؟
صحبتهای ناصر حجازی بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت که البته تبعاتی را هم برای او در پی داشت. سایت رجا نیوز که وابسته به محمود احمدی نژاد می باشد طی یادداشتی ناصر حجازی را تهدید و با لحنی توهین آمیز از او خواسته بود که سکوت کرده و دیگر در قالب این موضوعات سخنی به میان نیاورد.
رجا نیوز در قسمتی از این یادداشت آورده بود که: کسی که روزی نیت می‌کند رئیس‌جمهور شود اما فردای آن روز برای رسیدن به مربی‌گری استقلال دست‌و‌پا می‌زند شاخصه‌های لازم برای اظهارنظر در خصوص مباحث کلیدی این چنینی را ندارد پس باید او را به سکوت دعوت کرد چرا که اگر غیر از این باشد جامعه درباره او فکرهای بدی خواهد کرد. از این رو به دروازه‌بان اسطوره‌ای سال‌های دور استقلال توصیه می‌کنیم در چارچوب خود حرکت کند و پا فراتر از حد خود نگذارد چون مردم طاقت همراهی او با دشمنان کشورشان را ندارند.
اما تبعات گفته ها و انتقادهای ناصر حجازی از دولت نسبت به وضع اقتصادی مردم پس از هدفمندی یارانه ها بدین جا ختم نشد، و ممنوع التصویر شدن او از سوی صدا و سیما با ممانعت از پخش آیتم تهیه شده از سوی برنامه نود قوت بیشتری گرفت.
پس از آنکه روز گذشته خبری مبنی بر تنظیم گزارشی از سوی برنامه نود برای تجلیل از ناصر حجازی و به جهت تشدید روحیه او و اطلاع اهالی ورزش ایران از شرایط این ورزشکار محبوب که چندی ست در بستر بیماری بسر میبرد در رسانه ها منعکس شد، بینندگان این برنامه در انتظار پخش این گزارش از سوی صدا وسیما  در برنامه نود بودند.
علی رغم برنامه ریزی قبلی تهیه کننده برنامه نود در خصوص گزارش تهیه شده از ناصر حجازی که با حضور در منزل وی تهیه و ضبط گردیده بود و زمان پخش آن نیز در برنامه نود معیین شده بود با مخالفت مسئولین صدا و سیما مواجه شده و از پخش آن ممانعت به عمل آمد و به ناچار دست اندرکاران برنامه مجبور به حذف این گزارش از لیست آیتم های برنامه شدند.
با شروع برنامه نود عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده این برنامه در یکی از قسمت های برنامه خود خبر ازعدم پخش گزارش تهیه شده در خصوص ناصر حجازی را داد و عنوان داشت که از پخش این آیتم معذور هستیم.
جلوگیری از پخش برنامه تهیه شده در خصوص وضعیت ناصر حجازی از سوی صدا و سیما در برنامه نود و موضع گیری های رسانه های دولتی در این خصوص و اخبار رسیده از اهالی ورزش ایران حکایت از ممنوع التصویر شدن ناصر حجازی این اسطوره فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ایران را دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر