به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

احمدي نژاد خواستار صدور مجوز براي افزایش قیمت ها شد

 در حالیکه طی چهارماهی که از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گذشته، قیمت کالاها و خدمات رشد بی سابقه ای طی کرده، رئیس دولت طی دیدار با نمایندگان مجلس، ضمن درخواست از آنها جهت همراهی در تصویب بودجه، خواستار صدور مجوز برای افزایش قیمت‌ها شد. به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا فولادگر با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان با محمود احمدی‌نژاد،‌ گفت: احمدي نژاد از نمایندگان خواست در تصویب بودجه با دولت همراهی بیشتری کنند. نماینده اصفهان در مجلس، پیرامون مباحث مطرح شده توسط احمدی‌نژاد در نشست نوروزی با................

در حالیکه طی چهارماهی که از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها گذشته، قیمت کالاها و خدمات رشد بی سابقه ای طی کرده، رئیس دولت طی دیدار با نمایندگان مجلس، ضمن درخواست از آنها جهت همراهی در تصویب بودجه، خواستار صدور مجوز برای افزایش قیمت‌ها شد.
به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا فولادگر با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان با محمود احمدی‌نژاد،‌ گفت: احمدي نژاد از نمایندگان خواست در تصویب بودجه با دولت همراهی بیشتری کنند.
نماینده اصفهان در مجلس، پیرامون مباحث مطرح شده توسط احمدی‌نژاد در نشست نوروزی با نمایندگان، افزود: احمدی نژاد در سخنان خود از نمایندگان خواست در تصویب بودجه نود، به دولت کمک کنند و با دادن مجوز به دولت برای افزایش قیمت‌ها شرایطی را فراهم کنند که میزان پرداخت یارانه‌ها به مردم افزایش یابد.
پیش از این احمدی‌نژاد در کنفرانس خبری از گسترده شدن اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سال جاری سخن گفته بود.
دیگر درخواست احمدی‌نژاد – آنگونه که رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس می‌گوید- درباره همراهی مجلس با دولت در محقق کردن دو و نیم میلیون شغلی است که دولت ادعا دارد درسال جاری آن را عملیاتی خواهد کرد.
گفتنی است رئیس دولت طی پنج سال اخیر، مدام از محو بیکاری، رشد کافی اشتغال، کاهش چشمگیر تورم و همچنین بهبود وضعیت معیشتی مردم خبر داده است.
همچنین به گفته این نماینده مجلس، احمدی‌نژاد در دیدار با نمایندگان، از برخی اظهارنظرها درباه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها انتقاد کرده و گفته است “بزرگ‌نمایی مشکلات و زیر سوال بردن طرحی که محصول مشترک دولت و مجلس است، به صلاح نیست. ”
فولادگر افزود: احمدی نژاد همچنین درباره نگرانی نمایندگان از اثرات اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بر بخش صنعت و کشاورزی، به آنان اطمینان داده دولت اجازه نمی‌دهد به این بخش‌ها صدمه‌ای وارد شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر