به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ فروردین ۱۴, یکشنبه

پیام تسلیت جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به میرحسین موسوی

جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با اتنتشار بیانیه ای با ابراز تسلیت در گذشت پدر میرحسین موسوی، گفته اند: ظلمی که این روزها به انحاء مختلف در جزء جزء بخش‌های مختلف زندگی مردمان آزاده ایران عزیز اعمال می‌شود و هر روز با چهره‌ای جدید خود را نمایان می‌کند و از مسلم‌ترین حقوق‌شان محروم می‌‌دارد.
متن کامل این بیانیه به نقل از جرس، به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس میرحسین موسوی
خبر درگذشت پدر بزرگوارتان موجی از تالم و تاثر را در میان دوست داران شما ایجاد کرد. تالمی به خاطر فقدان پدری پیر و مهربان که تا آخرین دقایق عمرش چشم به راه دیدن فرزندش بود و به نامردی این حق از او سلب شد و تاثری بابت آن که جنابعالی فرصت مغتنمی نیافتید تا به راحتی و بدون حضور نامحرمان دقایقی با پدر خویش خلوت کنید. ظلمی که این روزها به انحاء مختلف در جزء جزء بخش‌های مختلف زندگی مردمان آزاده ایران عزیز اعمال می‌شود و هر روز با چهره‌ای جدید خود را نمایان می‌کند و از مسلم‌ترین حقوق‌شان محروم می‌‌دارد.
جناب آقای مهندس موسوی عزیز؛
با تمام بی‌عدالتی‌ها و ظلمی که بر ما مردمان ایران می‌رود اما به این بشارت پیامبر گرامی اسلام ایمان داریم که ” الملک یبقی مع‌الکفر و لایبقی مع الظلم ” همان‌گونه که ایمان داریم بازگشت همه به سوی اوست و هیچ راه‌ گریزی از آن نیست و ای کاش این وعده الهی و بشارت پیامبر اسلام در ذهن‌های بسته مجال طرح می‌یافت و آنان را از ادامه راه باطلشان بر حذر می‌داشت. بار دیگر درگذشت پدر بزرگوارتان که با درد دوری از شما و رنج شهادت فرزندانش در جبهه‌های جنگ تحمیلی و عاشورای سبز مردم ایران همراه بود را تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم خواستاریم.
جمعی از فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر