به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

شرایط زندگی مناسب نیست؛ مسئولان بیشتر به فکر مردم باشند

عزت‌الله انتظامی بازیگر محبوب سینما به تازگی در گفت‌وگویی با سهام‌الدین بورقانی در ضمیمه روزنامه شرق کرده و در آن حرف‌های جالبی بیان کرده است. به گزارش پارس توریسم، آقای انتظامی از محبوب‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران است که در سال‌های اخیر تبدیل به بازیگر گزیده کاری شده است. او قرار است در فیلم جدید خسرو سینایی با عنوان قطار زمستانی حضور داشته باشد و اگر فیلم شب رسول صدر عاملی نیز که قرار است پس از مدت‌ها امسال اکران شود به نمایش عمومی در آید..............

عزت‌الله انتظامی بازیگر محبوب سینما به تازگی در گفت‌وگویی با سهام‌الدین بورقانی در ضمیمه روزنامه شرق کرده و در آن حرف‌های جالبی بیان کرده است. به گزارش پارس توریسم، آقای انتظامی از محبوب‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران است که در سال‌های اخیر تبدیل به بازیگر گزیده کاری شده است. او قرار است در فیلم جدید خسرو سینایی با عنوان قطار زمستانی حضور داشته باشد و اگر فیلم شب رسول صدر عاملی نیز که قرار است پس از مدت‌ها امسال اکران شود به نمایش عمومی در آید علاقه‌مندان این بازیگر محبوب پس از مدت‌ها شاهد نقش‌آفرینی متفاوت او در تازه‌ترین فیلمش خواهند بود.
محبوبیت را نمی‌شود خرید
اما استاد انتظامی در بخشی از مصاحبه خود باشرق گفته: اگر کسی در دو سریال تلویزیونی بازی کند مشهور خواهد شد و همه ایران او را خواهند شناخت. اما محبوبیت را نمی‌شود خرید، ذره ذره پیدا می‌شود. منشا این محبوبیت هم انسان بودن است.
کار خیر باید انجام دهیم
استاد انتظامی درادامه همچنین گفته: بااین شرایطی که در ایران داریم و همچنین اوضاع بحرانی اقتصادی که در اقتصاد دنیا رخ داده و ان‌شاءالله به خیر بگذرد باید تا می‌توانیم کار خیر انجام دهیم.
متاسفانه شرایط بدی داریم
بازیگر فیلم‌هایی چون شب و مینای شهر خاموش در ادامه گفته: ما متاسفانه شرایط خیلی بدی داریم. اینقدر خشونت و بی‌رحمی در جامعه ما پیدا شده که خیلی وقت‌ها آدم جرات نمی‌کند حرف بزند.
پرستویی، صد سال دیگر هم پرستویی است
از نظر انتظامی مقام هنر از وزارت و خیلی چیزهای دیگر بالاتر است چرا که وزارت همیشه در حال تغییر و تحول است و آدم‌ها می‌آیند و می‌روند اما پرویز پرستویی تا صد سال دیگر پرستویی است و همینطور خیلی از هنرمندان دیگر.
مسئولان بیشتر به فکر مردم باشند
این بازیگر پیش‌کسوت درادامه گلایه‌های خود عنوان کرده: باید مسئولان فکری به حال مساله گرانی بکنند. همه ایرانی‌ها غذارا با نان می‌خورند. الان نان چه قیمتی دارد؟ سنگک بالای هزار تومان، بربری ۴۰۰تا ۶۰۰تومان. تافتون هم ۳۰۰تومان. نمی‌دانم یک کار مند معمولی که حقوق‌بگیر است چطور می‌تواند با گوشت کیلویی ۲۵هزار تومان زندگی کند؟ اصلا می‌تواند گوشت بخورد؟ حقوق‌ها که اضافه نشده. همان است که قبلا بوده. ده درصد هم که اضافه شده باشد قبض آب و برق وگاز جبران کرده! امیدوارم مسئولان بیشتر از این‌ها به فکر مردم باشند. شرایط زندگی مردم چندان مناسب نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر