به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

دعوت به روزه سیاسی در همگاهی بااعتصاب غذای فخرالسادات محتشمی پور

منبع: دانشجو
جبهه مشارکت ایران اسلامی در اعتراض به وضعیت زندانیان سیاسی و در همگاهی بااعتصاب غذای فخرالسادات محتشمی پور از همراهان سبز و آزادیخواهان کشور دعوت کرد تا در روز یکشنبه آینده روزه سیاسی بگیرند .
به گزارش نوروز متن بیانیه به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
در طلیعه سال نو، که مظهر شکوفایی طبیعت و تکامل جان انسانهاست امید آن می رفت که مسئولان....... 
جبهه مشارکت ایران اسلامی در اعتراض به وضعیت زندانیان سیاسی و در همگاهی بااعتصاب غذای فخرالسادات محتشمی پور از همراهان سبز و آزادیخواهان کشور دعوت کرد تا در روز یکشنبه آینده روزه سیاسی بگیرند .

به گزارش نوروز متن بیانیه به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
در طلیعه سال نو، که مظهر شکوفایی طبیعت و تکامل جان انسانهاست امید آن می رفت که مسئولان کشور و بخصوص نهادهای قضایی و امنیتی با عبرت از حوادث دو سال گذشته در صدد جبران خطاهای کشور بر باد ده بر آیند و با تمکین به قانون و تمسک به اخلاق انسانی و اسلامی، در رفتارهای خود تجدید نظر کرده و یا فضای جدیدی برای جلب اعتماد ازدست رفته ایجاد نمایند. اما متاسفانه شواهد و قرائن گویای این است که رسوخ روحیه استکباری چنان است که نه فقط قانون زیر پا له می شود بلکه ندای وجدان و فطرت که هر فردی را به انسانیت و دینداری فرامی خواند نیز در گوشهای سنگین آنها طنینی ندارد.
تداوم رفتارهایی که بی شک نشانه عجز است تا اقتدار، سبب شده است تا بسیاری از خانواده ها در آغاز سال نو در غم و اندوه بمانند و نتوانند حتی برای لحظه ای بی مانع و رادع در کنار عزیزان سبز خود به سر برند. بدتر از همه رفتارهای غیر شرعی و غیر انسانی با زنان سربلند در بند است که نشان می دهد غرور کاذب قدرت، رحم و مروت را در دلهای سنگ زندانبانان از بین برده است و در این میان وضعیت خواهر استوار و نستوه فخرالسادات محتشمی پور که به همراه همسر بزرگوار خود سید مصطفی تاج زاده توامان اسیر دست کودتا گران شده اند از همه بیشتر نگران کننده است.
او که با تأسی از زینب کبری به خاطر دفاع از حق قانونی خود و همسرش به اسارت رفته، مجبور شده است دست به اعتصاب غذا بزند تا کسانی را که به هیچ اصل و قانونی در رعایت حقوق شهروندان پای بند نیستند به بهای جان مجبور به تبعیت از همان قوانین وآایین نامه هایی کند که توسط همین نظام به تصویب رسیده است اما به ان عمل نمی شود.
جبهه مشارکت ایران اسلامی با ابراز نگرانی جدی از سلامت این شخصیت بزرگ ،مسئولیت همه عواقب احتمالی را متوجه تمام ارکان نظام می داند و از آنها می خواهد قبل از آنکه مجبور به کرنش در برابر گزارشگر حقوق بشری سازمان ملل متحد شوند به انبوه سوالات ملت خود در باره نقض حقوق شهروندان پاسخ گو باشند وبه در خواست آنها توجه کنند و مانع از بروز فجایع محتمل پیش رو شوند.
اعضای جبهه مشارکت ایران اسلامی در همبستگی با خانم محتشمی پور روز یکشنبه آینده،۲۱/۱/۱۳۹۰ روزه سیاسی می گیرند و از همه همراهان سبز و آزادیخواهان کشور و مردم حق طلب می خواهند ضمن همراهی با این فراخوان ،ندای مظلومیت همه اسیران سبز به ویژه همه زنان سرافراز در بند و بالاخص خانم محتشمی پور را فریاد کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر