به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

آمریکا به ایرانی‌ها ویزای چند بار ورود می‌دهد

مردمک
هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی ویدئویی گفت که در سیاست آمریکا در مورد مردم اعطای ویزا به شهروندان ایرانی ایران تغییر ایجاد شده است. خانم کلینتون گفت که از این پس کسانی که واجد شرایط دریافت روادید آمریکا هستند، روادیدهایی با اعتبار دو ساله و با امکان ورودهای مکرر دریافت می‌کنند.  بر اساس سیاست پیشین آمریکا، شهروندان ایرانی روادیدهایی با امکان یک بار ورود و..................

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی ویدئویی گفت که در سیاست آمریکا در مورد مردم اعطای ویزا به شهروندان ایرانی ایران تغییر ایجاد شده است.
خانم کلینتون گفت که از این پس کسانی که واجد شرایط دریافت روادید آمریکا هستند، روادیدهایی با اعتبار دو ساله و با امکان ورودهای مکرر دریافت می‌کنند.
بر اساس سیاست پیشین آمریکا، شهروندان ایرانی روادیدهایی با امکان یک بار ورود و محدودیت زمانی دریافت می‌کردند. خانم کلینتون می‌گوید این کار، یکی از تلاش‌های دولت اوباما برای پشتیبانی از مردم ایران است.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که این سیاست جدید به جوانان ایرانی فرصت میدهد تا برای حضور در رویدادهای خانوادگی به کشور خود بازگردند، در کارآموزیها شرکت کنند و و برای گذراندن تعطیلات به خارج از ایالات متحده سفر کنند و دیگر به دریافت روادید جدید برای هر بار ورود نیاز نخواهند داشت.
هیلاری کلینتون گفت که از بسیاری دانشجویان  ایرانی و آمریکایی‌های ایرانی تبار شنیده است که خواستار تغییر در سیاست سختگیرانه آمریکا در مورد شهروندان ایرانی بوده‌اندد. او خطاب به شهروندان ایرانی گفت «می‌خواهم شما بدانید که ما به نگرانی های شما گوش می‌دهیم. ما خواهان گفتگو و مبادله بیشتر با کسانی از شما هستیم که در حال شکل دادن به آینده ایران هستند و می‌خواهیم آنچه را که از نظر ما جنبه‌های مثبت آمریکاست با شما به اشتراک بگذاریم.»
خانم کلینتون گفت: ما تا زمانی که دولت ایران به سرکوب توانایی‌های بالقوه شما ادامه می‌دهد در کنار شما خواهیم ایستاد و از آرمان‌ها و حقوق شما حمایت می‌کنیم. وی تاکید کرد که دولت اوباما به جستجوی خود برای یافتن راه های تازه‌ای به منظور پدید آوردن فرصت‌های بیشتر در جهت ایجاد تغییر واقعی در ایران ادامه خواهد داد.
در یادداشتی که در وب سایت «اداره برنامه‌های اطلاعات بین المللی وزارت امور خارجه آمریکا»، منتشر شده، آمده است که از تاریخ بیستم مه ۲۰۱۱، متقاضیان ایرانی برای روادیدهای نوع  «J،M،F» که به قصد تحصیل و تحقیق در رشته‌های غیرحساس و غیر فنی وارد آمریکا می‌شوند و وابستگان آنها روادید دو ساله با امکان چند بار ورود دریافت خواهند کرد.
بر اساس این یادداشت، این تغییر به دانشجویان ایرانی و کسانی که طبق برنامه های مبادله به آمریکا میآیند این امکان را میدهد تا آسان‌تر مسافرت کنند و این باعث بالا افزایش جریان آزاد اطلاعات و اندیشه خواهد شد. بر اساس یادداشت «اداره برنامه‌های اطلاعات بین‌المللی وزارت امور خارجه آمریکا» دولت اوباما در حالی این تصمیم را گرفته است که جامعه جهانی شاهد افزایش سانسور توسط دولت ایران است که میکوشد هر چه بیشتر مردمش را منزوی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر