به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

اگر دست بند به خانم ستوده نمی‌زدند نظام با چه تهدیدی روبه‌رو می‌شد؟

دبیر کل فراکسیون اصلاحات مجلس شورای اسلامی، ازشیوه برخورد با  نسرین ستوده فعال مدنی و وکیل سرشناس کشور شدیدا ابراز تاسف کرد. به گزارش پارلمان نیوز، ارگان رسمی فراکسیون اصلاحات (خط امام) مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش  در پی اعزام نسرین ستوده وکیل زندانی، با دستبند از زندان به دادگاه انتظامی قضات، و انتشار تصاویری در همین زمینه، گفت “تصاویرمتاثرکننده و منعکس شده در رسانه ها از چگونگی محاکمه خانم نسرین ستوده در دادگاه انتظامی وکلا در................
دبیر کل فراکسیون اصلاحات مجلس شورای اسلامی، ازشیوه برخورد با  نسرین ستوده فعال مدنی و وکیل سرشناس کشور شدیدا ابراز تاسف کرد. به گزارش پارلمان نیوز، ارگان رسمی فراکسیون اصلاحات (خط امام) مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش  در پی اعزام نسرین ستوده وکیل زندانی، با دستبند از زندان به دادگاه انتظامی قضات، و انتشار تصاویری در همین زمینه، گفت “تصاویرمتاثرکننده و منعکس شده در رسانه ها از چگونگی محاکمه خانم نسرین ستوده در دادگاه انتظامی وکلا در حالیکه دستبند به دست دارد قلب هر انسان منصف و دلبسته به انقلاب اسلامی و سربلندی ایرن را جریحه دار کرد.”
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی ازمسولان امر پرسید: چرا برخی دوستان نادان عملکردشان باید به نحوی باشد که اسباب وهن و تصعیف نظام را فراهم سازد.
دبیر کل فراکسیون خط امام مجلس پریسد: آیا انتشار این تصاویر در رسانه های دنیا بهانه ای به دست مجامع حقوق بشری برای حکومت ایران در این موقعیت حساس فراهم نخواهد کرد.
تابش افزود: اگر دست بند به دست خانم ستوده ضعیف الجثه که در زندان نیز با کاهش شدید وزن مواجه بوده نمی بستند نظام با چه تهدید و خطر غیر قابل جبرانی روبرو می شد!
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : این که یک بانوی تحصیل کرده حقوقدان و یک مادر دور از فرزندان خردسالش را ولو مجرم، با این وضعیت به دادگاه منتقل کنیم با رحمانیت دین و عطوفت نظامی که برخاسته از آمال و ارزوهای ملت بود، سازگار است؟
دبیر کل فراکسیون خط امام مجلس گفت از عملکرد نابخردانه برخی دوستان نادان که چهره نظام را دستمایه وهن و انتقاد کرده اند به خدا پناه می بریم.
تابش با اشاره به بازتاب این موضوع در سطح مجلس شورای اسلامی افزود:علاوه بر نمایندگان اصلاح طلب مجلس، بسیاری از نمایندگان طیف اصولگرا نیز از این بابت ابراز تاسف کردند و ما امیدواریم رییس دستگاه قضا به جد این موضوع را بررسی و جلوی این گونه اقدامات که از طراحی بسیاری از پروژه های براندازی نرم مخرب تر است، بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر