به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴, چهارشنبه

رییس سازمان بازرسی کل کشور: پرونده خیابان فاطمی بسیار گسترده است

کلمه
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: پرونده خیابان فاطمی بسیار گسترده است و چنین نیست که تمامی افرادی که در این خصوص دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که یک فرد اصلی وجود داشته است به دلیل اینکه افراد بازداشت شده مربوط به این پرونده اصلاً یکدیگر را نمی‌شناسند. حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور که شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) سخنرانی می‌کرد در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پرونده باند فساد اقتصادی خیابان فاطمی به کجا رسیده و آیا..........

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: پرونده خیابان فاطمی بسیار گسترده است و چنین نیست که تمامی افرادی که در این خصوص دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که یک فرد اصلی وجود داشته است به دلیل اینکه افراد بازداشت شده مربوط به این پرونده اصلاً یکدیگر را نمی‌شناسند.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور که شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) سخنرانی می‌کرد در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پرونده باند فساد اقتصادی خیابان فاطمی به کجا رسیده و آیا درست است که نفر اول این باند فردی است که منتسب به دولت دهم است؟ گفت: طبق قوانین موجود و تشریفات قضایی تا اتهام در پرونده ثابت نشود، قابل بازگو کردن نیست و این امری عرفی است.
وی افزود: دادستان در خصوص پرونده خیابان فاطمی اشاره‌هایی داشته است که فضای رسانه‌ای در این خصوص ایجاد شده است. ما مجاز به گفتن نیستیم و باید به قانون احترام بگذاریم.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: در پرونده فوق موانعی سر راه است و این موانع مربوط به کارشناسی، تحقیق و تفحص است پس به راحتی نمی‌توان کسی را متهم کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه از نظر حرفه‌ای باید اتهام موجود در پرونده ثابت شود، تصریح کرد: در پرونده‌هایی از این دست حاشیه‌های سیاسی وجود دارد پس اگر سند و مستنداتی هم رو شود باز موضوع سیاسی القاء می‌شود.
وی در ادامه گفت:‌ متاسفانه در برخی اوقات فضا به قدری ملتهب می‌شود که اگر این‌گونه پرونده‌ها در جامعه مطرح شود، به التهاب جامعه افزوده می‌شود.
پورمحمدی تاکید کرد: طی دو سال گذشته مشکلات مضاعفی داشتیم و یک فضای سیاسی با فشارهای خارجی ایجاد شد که برخی از فعالیت‌ها بازی در زمین دیگران بود. کار به جایی رسیده بود که باید یک متهم مورد پیگرد قضایی قرار می‌گرفت اما نان این موضوع را خارجی‌ها می‌خوردند.
وی با بیان اینکه باید به نحوی برخورد کنیم که به التهاب، آشوب و فتنه منجر نشود، گفت: پرونده فاطمی بسیار گسترده است و چنین نیست که تمامی افرادی که در این خصوص دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که یک فرد اصلی وجود داشته است به دلیل اینکه افراد بازداشت شده مربوط به این پرونده اصلاً یکدیگر را نمی‌شناسند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت:‌ این باند به صورت شبکه‌ای فعالیت داشته که بخش‌هایی از اعضای این شبکه دستگیر و اعترافاتی هم داشته‌اند که اسنادی نیز در این خصوص موجود است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر