به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه

پای اجنه هم به دولت باز شد

فرشید آل داوود
تنها یک روز پس از آشتی رئیس دولت، 3 عنصر اصولگرای حکومتی در اظهاراتی بی سابقه سخن از اداره کشور به کمک اجنه را مطرح کردند و ساعاتی پس از جلسه آشتی کنان دولت ، حامی پر و پا قرص مشائی عباس امیری فر نیز شبانه در منزلش بازداشت شد تا فاز جدید تقابل دولتی ها با اصولگرایان آغاز شود.  امیری فر که در اردوگاه مشائی خیمه زده است ، دبيركل..........
* نظرات وارده در بادداشت لزوما بیانگر دیدگاه 88 نمی باشد 

تنها یک روز پس از آشتی رئیس دولت، 3 عنصر اصولگرای حکومتی در اظهاراتی بی سابقه سخن از اداره کشور به کمک اجنه را مطرح کردند و ساعاتی پس از جلسه آشتی کنان دولت ، حامی پر و پا قرص مشائی عباس امیری فر نیز شبانه در منزلش بازداشت شد تا فاز جدید تقابل دولتی ها با اصولگرایان آغاز شود.
امیری فر که در اردوگاه مشائی خیمه زده است ، دبيركل تشكل موسوم به جامعه وعاظ ولايي است که اصولگرایان از مدتها قبل از وی و جریانش با عنوان تشکلی منحرف یاد می کنند.
وی به تازگی گفته بود ما معتقديم كه اصولگرايي مانند جناح راست، سنتي شده و خاصيت خودش را از دست داده است ، راست سنتي ديگر جذابيتی براي مردم ندارد و آقاي احمدي‌نژاد هم اعلام كرده من با اين گروه‌ها كاري ندارم .

روز دوشنبه همزمان با این تحولات چند فعال اصولگرا و یک روحانی بانفوذ از اداره کشور به کمک اجنه خبر دادند ، اظهاراتی که می تواند بحران را پس از اظهارات آشتی جویانه رئیس دولت در جلسه هئیت وزیران به فاز زیر دستان حامی مشائی تسری دهد.

ورود اجنه به اداره کشور !


مدیر مسئول روزنامه رسالت در اظهاراتی عجیب مدعی شد  برخی با توسل به اجنه به دنبال اجرای طرح‌های خود اند.

وی در جمع تعدادی از افراد وابسته به انصار حزب الله این ادعا را مطرح و خاطر نشان کرد جریان مشائی از درون اصولگرایی سر بر آورد و از طریق اجنه و مسائل شیطانی در صدد پیشبرد اهداف خود است.

مرتضی نبوی تائید کرد که در درون دولت جریان مشائی با سوء استفاده از برخی توانمندی های ماورائی توانسته اند بر روی افراد تاثیر بگذارند و آنها را به سوی خود جذب کنند.او گفت:" جریان انحرافی اصولگرایان «با توسل به بعضی از افرادی که از طریق راه باطل، فسادانگیز و انحرافی به برخی توانمندی‌های ماورائی رسیدند، سوء استفاده می‌کنند.»"

این ادعا از سوی یک نماینده مجلس هم مطرح شد. فدایی نماینده تهران گفت که جریان مشائی با بهره گیری از طلسم و اجنه تلاش دارد قدرت خود را حفظ کند.حدادعادل نیز پیش ازین گفته بود رمال و غیبگو مشکل نظام را حل نمی کند .

مصباح یزدی نیز که برخی از وی به عنوان تئوریسین دولت نام می برند گفته بود دین را باید به کمک علما از قرآن و کلمات معصومین آموخت؛ نه از مرتاض و جن‌گیر.

مشابهت با ائمه و بلوتوث مشائی


توسل به امور ماورائی از سوی دولتیها پس از غیبت چند روزه احمدی نژاد از دولت رنگ و بوی بیشتری به خود گرفت . کار به جایی رسید که روزنامه ایران در مطلبی با عنوان آن مرد در طوفان آمد ،وی را با حضرت علی امام اول شیعیان مقایسه کرد.

در کنار آن برخی منابع خبری از انتشار بلوتوث های منسوب به مشائی در سطح وسیع خبر دادند که در این فیلم‌ها به‌نحوی وانمود شده که مشایی در جلسات خصوصی در حال پاسخگویی به شبهات است.

قبل از آن نیز نیز سی.دی سخنرانی‌های مشایی به‌صورت گسترده در ادارات و مساجد کشور توزیع می شد که. این سی دی‌ها حاوی سخنرانی رییس دفتر رییس‌ دولت بود که توسط پست بانک و یا پیک موتوری به آدرس ادارات، مسئولان، روحانیون و دانشجویان ارسال می‌شد.

بازداشت حامی مشائی و آغاز فاز دوم ماجراجویی


درست ساعاتی پس از ابراز ارادت احمدی نژاد به ولایت فقیه درجلسه دولت ، عباس امیری فر حامی سر سخت مشائی بازداشت شد. وی قبل از بازداشت گفته بود وابستگی به جریان اصولگرایی ندارد و شرایط ایجاب کند حتی اصلاح طلبان را نیز در لیست های انتخاباتی خواهند گذاشت.

بازداشت این فعال سیاسی نزدیک به مشائی در حالی صورت گرفت که وی طی روزهای اخیر با لحنی بی پروا حمایت کامل خود از مشائی را اعلام و تصریح کرده بود که مشائی رئیس جمهور آینده ایران است.
وی گفته بود: هركس احمدي‌نژاد را قبول دارد بايد مشايي و معتمدين وی را هم قبول داشته باشد. كسي كه امام را قبول داشت بايد معتمدين امام و كسي كه علي (ع) را قبول داشت بايد معتمدين علي ( ع) را هم قبول مي‌داشت.

همزمان با کش و قوسهای بحران قهر رییس دولت با نظام ، مدتیست سپاه پاسداران نیز برنامه های اطلاعاتی – عملیاتی خود را برای اشراف بر تحرکات حامیان مشائی افزایش داده است.

پس از سعیدی نماینده رهبری در سپاه که نسبت به شکل گیری جریان بنی صدر دوم هشدار داد ، جانشین وی ذوالنور نیز دست به برخی افشاگری ها زد ..

وی رسما اظهار کرد که حامیان مشائی در تولید سی دی ظهور دست داشته و این پروژه با حمایت رحیم مشائی ادامه یافته است.

با این وجود یکشنبه شب و ساعاتی پس از جلسه هئیت دولت فرصت خوبی بود تا یکی از حامیان مشائی دستگیر شود.

خبر بازداشت امیری فر در حالی منتشر شد که بیشتر آگاهان حمایت از مشائی را دلیل بازداشت وی می پنداشتند اما عصر دوشنبه دادستان تهران خبر داد که علت بازداشت وی دست داشتن در تولید و توزیع فیلم ظهور بوده است.

عباس جعفری دولت آبادی همچنین از آزادی امیری فر با تودیع وثیقه خبر داد و گفت: تحقیقات در باره وی همچنان ادامه خواهد یافت.

دور برگردان مشائی - نظام


برخی تحلیلگران و فعالان رسانه ای در تهران می گویند بازداشت امیری فر هشداری است از طرف اصولگرایان تند رو به جریان مشائی که اگر همچنان بخواهند به موج سواری ادامه دهند ممکن است دامنه بازداشت ها گسترده تر شود.

طی روزهای اخیر و همزمان با انتشار اخباری مبنی بر فیلتر شدن چند سایت حامی مشائی ، این سوال مطرح شد که اگر فیلترینگ سایت ها توسط کارگروه مخابرات وابسته به دولت انجام می شود پس چرا سایت حامیان مشائی مسدود می شود؟

پاسخ این سوال ساده بود. چرا که تیم سایبری سپاه که زیر نظر اطلاعات سپاه و شخص طائب فعالیت می کند در مسدود کردن سایت های حامی مشائی نقش دارد. نکته جالب آنکه هر کدام از سایت های مسدود شده بلافاصله پس از فیلتر شدن فعالیت خود را با یک آدرس جدید اینترنتی شروع می کنند.

روزنامه مشائی نیز به کار خود ادامه می دهد و حتی وزیرارشاد از عملکرد این روزنامه و تداوم انتشار آن دفاع کرده و گفته روزنامه‌ها باید در زمینه‌های گوناگون وارد شوند و هر روزنامه جدیدی که می‌ اید، باید بقیه از حضور او استقبال کنند و در این مورد هم جای نگرانی نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر