به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آبان ۲۷, جمعه

سوئیس وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را تحریم کرد

ندای سبز آزادی
مقامات دولت سوئيس اعلام کرده اند که این کشور وزير امور خارجه جمهوری اسلامی را در فهرست تحريم هاي مالي و مسافرتي قرار داده است. در این باره خبرگزاری فرانسه می نویسد: سوئیس، علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران را در فهرست تحریم‌های مالی و مسافرتی قرار داده است. سوئیس امروز جمعه اعلام کرد که تحریم‌ها علیه ایران را شدت بخشیده............................


مقامات دولت سوئيس اعلام کرده اند که این کشور وزير امور خارجه جمهوری اسلامی را در فهرست تحريم هاي مالي و مسافرتي قرار داده است.
در این باره خبرگزاری فرانسه می نویسد: سوئیس، علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران را در فهرست تحریم‌های مالی و مسافرتی قرار داده است.
سوئیس امروز جمعه اعلام کرد که تحریم‌ها علیه ایران را شدت بخشیده است و اسامی صد و شانزده نفر از جمله علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران را در فهرست افراد تحت تحریم‌های مالی و مسافرتی قرار داده است.
دبیرخانه امور اقتصادی دولت سوییس اعلام کرد که فهرست به روز شده تحریم‌ها شامل اسامی چندین مقام سازمان انرژی اتمی ایران و صد و یازده شرکت می شود.
فهرست تحریم‌های سوییس علیه ایران در کل اسامی دویست و پنجاه مقام دولتی و موسسه را شامل می‌شود.
با بالا گرفتن مناقشه هسته ای میان جمهوری اسلامی و دولتهای غربی، سازمان ملل جمهوری اسلامی را تحت تحریمهای شدید مالی و سیاسی قرار داده است.
در جریان نشست دو روزه شورای حکام که در وین، پایتخت اتریش، برگزار می شود، دیپلماتهای کشورهای بزرگ بر سر متن قطعنامه جدید علیه برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی، ساعتها چانه زدند.
قطعنامه ارائه شده در شورای حکام "نگرانی عمیق و فزاینده ای" درباره مسائل حل نشده برنامه اتمی جمهوری اسلامی از جمله ابعاد احتمالا نظامی آن ابراز می کند.
همچنین ایران بخاطر آنچه عدم شفافیت برنامه اتمی و ادامه غنی سازی اورانیوم خوانده شده، مورد انتقاد قرار گرفته است.
اما ابتدا اعلام شده بود که در متن نهایی، از ایران خواسته می شود به سوالهای آژانس تا نشست بعدی شورای حکام در مارس آینده "پاسخی معنادار" بدهد.
حالا این ضرب الاجل حذف شده و در عوض از آقای آمانو خواسته شده است که به اعضا درباره پیشرفت همکاری با ایران گزارش بدهد.
جمهوری اسلامی بارها داشتن برنامه های مخفی و تسلیحاتی و نظامی هسته ای را رد کرده و بر صلح آمیز بودن این فعالیتها تاکید کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر