به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

تهدید ترکیه و اسراییل از سوی دو مقام سپاه پاسداران

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران می گوید در صورت بروز جنگ٬ جمهوری اسلامی سپر موشکی ناتو در ترکیه را مورد هدف قرار خواهد داد. به گزارش خبرگزاری مهر امیرعلی حاجی‌زاده٬ در جمع گروهی از بسیجیان خرم‌آباد با اعلام این هشدار گفته پس از حمله به سپر موشکی ناتو٬ اهداف بعدی مورد حمله قرار خواهد گرفت. این فرمانده سپاه در عین حال تهدید کرده است: «در صورت استمرار فشار‌ها بر ما٬ اجازه نخواهیم داد که آمریکا از............

 

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران می گوید در صورت بروز جنگ٬ جمهوری اسلامی سپر موشکی ناتو در ترکیه را مورد هدف قرار خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری مهر امیرعلی حاجی‌زاده٬ در جمع گروهی از بسیجیان خرم‌آباد با اعلام این هشدار گفته پس از حمله به سپر موشکی ناتو٬ اهداف بعدی مورد حمله قرار خواهد گرفت.
این فرمانده سپاه در عین حال تهدید کرده است: «در صورت استمرار فشار‌ها بر ما٬ اجازه نخواهیم داد که آمریکا از نجابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سوء استفاده کند.»
وی گفته که «اگر این اقدامات در ابعاد تحریم، شیطنت‌های اقتصادی و فرهنگی ادامه پیدا کند طرح‌هایی تهیه شده که یکی پس از دیگری اجرا خواهد شد.»
هشدار‌ها و تهدیدات فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی به غرب و آمریکا در هفته‌های اخیر افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.
این فرماندهان می‌گویند سیاست نیرو‌های مسلح در رویارویی با حمله احتمالی به ایران به دستور آیت الله خامنه‌ای تغییر کرده است.
پنجشنبه گذشته نیز یحیی رحیم‌صفوی٬ مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی از مقام‌های جمهوری اسلامی خواست مقابل تهدید دشمنان «به شعار و حرف زدن اکتفا نکنند» و به طور عملی به این تهدید‌ها پاسخ دهند.
نظامیان حاکم بر ایران دائما آمریکا٬ غرب و اسرائیل را به نابودی و غیرقابل تصور بودن نتایج حمله به ایران تهدید می‌کنند.
آن‌ها بار‌ها تهدید کرده‌اند در صورت بروز جنگ٬ منافع کشور‌های شرکت کننده در حمله به ایران را در تمام جهان به خطر خواهند انداخت.
رحیم‌صفوی در دومین روز آبان ماه گذشته نیز اسرائیل را تهدید کرده بود چنانچه به ایران حمله کند٬ حماس و حزب‌الله لبنان٬ تل‌آویو را موشک‌باران خواهند کرد.
تهدید تاسیسات هسته ای اسراییل
در تحولی دیگر، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی پیشین سپاه گفت، اگر اسرائیل به مراکز حیاتی و هسته ای ایران حمله کند، تمام اسرائیل و تاسیسات هسته ای اش هدف موشک های ایران خواهد بود.
وی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به موضع گیری اخیر آیت الله خامنه ای گفته است اگر ما مورد تهاجم قرار بگیریم صرفا در موضع حرکت های پدافندی در درون جغرافیای خود عمل نمی کنیم بلکه در درون خاک دشمن وارد عمل می شویم.
وی در ارتباط با افزایش تهدیدات مبنی بر احتمال هدف قرار گرفتن تاسیسات هسته ای ایران گفت دشمنان ایران دچار پریشانی شده اند و در حالی تهدید به اقدام نظامی می کنند که توان انجام آن را ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر