به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آبان ۲۲, یکشنبه

آریا آرام نژاد در سلول انفرادی و ممنوع الملاقات است

پنج روز پس از بازداشت آریا آرام نژاد، خواننده ی سبز مردمی، وی در تماس تلفنی با خانواده از سلامت و ممنوع الملاقات بودن خود خبر داد. به گزارش کلمه، عادله ضیایی، همسر آریا آرام نژاد، در صفحه ی فیس بوک خود خبر داد که امروز یکشنبه،۲۲  آبان، آریا آرام نژاد طی تماس کوتاهی خبر از سلامتی خود داد و گفت در بازداشت اداره اطلاعات شهرستان ساری و در سلول انفرادی، ممنوع الملاقات و..........................


پنج روز پس از بازداشت آریا آرام نژاد، خواننده ی سبز مردمی، وی در تماس تلفنی با خانواده از سلامت و ممنوع الملاقات بودن خود خبر داد.
به گزارش کلمه، عادله ضیایی، همسر آریا آرام نژاد، در صفحه ی فیس بوک خود خبر داد که امروز یکشنبه،۲۲  آبان، آریا آرام نژاد طی تماس کوتاهی خبر از سلامتی خود داد و گفت در بازداشت اداره اطلاعات شهرستان ساری و در سلول انفرادی، ممنوع الملاقات و ممنوع از تلفن است.
آریا آرام نژاد در این تماس تلفنی به همسرش گفته که در بازجوئی به سر می برد و موارد اتهامیش، آهنگ هایی است که ساخته، اما قادر به ارائه توضیح بیشتر در مورد روند پرونده اش نبوده است.
به گفته ی عادله ضیایی، او از وضعیت جسمی و شرایط نگهداریش ابراز رضایت کرده اما گفته است که اجازه دریافت کتاب و لباس را ندارد.
همسر این خواننده ی مردمی صدای او را عین آرامش مثل همیشه رسا و امید بخش دانسته و گفته است که آریا خواسته سلامش به همه دوستان و دوستدارانش رسانده شود.
شب گذشته خانم ضیایی در صفحه خود در فیس بوک نوشته بود: در حالی پنج روز از بازداشت آریا آرام نژاد میگذرد، که من مانند بسیاری دوستدارانش کماکان منتظر دریافت خبری از او هستم. درد آور است که مراجع قضائی این روزها در حالی مُصر به مُجاب کردنم برای قبول استقلال! خود هستند، که امروز در خواست ملاقاتم با آریا که به سرعت مورد موافقت و همکاری آقای دادستان قرار گرفت، با واکنش گنگ و منفی اداره اطلاعات شهرستان بابل مواجه شد.
حانم ضیایی تصریح کرده بود: آنچه باعث فوران اتشفشان نگرانی، خشم و آزردگی من شده، مراجعات مکرر، پیگیری های بی نتیجه و اخبار ضد و نقیض از زبان افراد معتمد و غیر معتمدی است که باید! به من رسانده شود. و من برای اندکی، فروکش کردن این آتشفشان، موکدا خوستار ملاقات با آریا، برای پرسش در مورد علت بازداشت؛ مورد اتهام، شرایط نگهداری و در اختیار قرار دادن لباس مناسب و مایحتاجش در این روزهای سرد پاییزی هستم و می دانم هیچ کس و هیچ کس موثق تر از خود او، منبع درستی یا نادرستی واقعیت ها و شایعات نخواهد بود.
همسر این خواننده حامی جنبش سبز خاطر نشان کرده بود: صبوری ام در مورد مسائل مربوط به بازداشت آریا دوستانم را شگفت زده کرده است. امیدوارم و می خواهم تا فردا موفق به دریافت خبری از آریا از طریق خود او شوم، تا همچنان چرخش اتخاذ تصمیماتم، بر مدار خرد و خویشتن داری باقی بماند.
آنطور که فعالان جنبش سبز در بابل گزارش کرده‌اند، پنج مامور اداره اطلاعات استان مازندران امروز با ورود به منزل این هنرمند جوان هوادار جنبش سبز در بابل، او را بازداشت کرده‌اند. این در حالی است که او در همین روز برای برای پیگیری پرونده خود در مرحله تجدیدنظر، به شهر ساری و دادگاه استان مازندران مراجعه کرده و در زمان هجوم ماموران، تازه از ساری برگشته بود.
گزارش شده که دستگیری این فعال جنبش سبز با ضرب و شتم همراه بوده و ماموران در داخل منزل به آقای آرام نژاد دستبند زده اند. آنها همچنین ضمن تفتیش منزل، بخشی از دست نوشته های آریا و مدارک کاری و همچنین کامپیوتر شخصی او را نیز توقیف کرده و با خود برده‌اند.
آریا آرام نژاد، هنرمند جوان و آهنگ‌ساز نام‌آشنای هوادار جنبش سبز است که پس از عاشورای ۱۳۸۸ ترانه‌ای با عنوان «علی برخیز» منتشر کرد. او چندی بعد، در پی استقبال قابل توجه از این اثرش در فضای مجازی، در ۲۶ بهمن ماه ۱۳۸۸ توسط اداره اطلاعات بابل به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر شد.
او پس از گذراندن نزدیک به ۵۰ روز انفرادی و زندان که تمام این مدت را در بند انفرادی زندانهای متی‌کلا شهرستان بابل و بازداشتگاه اداره اطلاعات شهرستان ساری سپری کرده بود، به قید وثیقه آزاد و در دادگاه انقلاب شهرستان بابل به نه ماه حبس تعزیری محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر