به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

دوشنبه هفتم آذرماه روز ندا آقاسلطان

تحول سبز
جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاههای کشور در حمایت از پیشنهاد سید مصطفی تاجزاده برای برگزاری اعتصاب غذا یا روزه سیاسی در اولین دوشنبه هر ماه و نامگذاری آن روز به اسم یک شهید جنبش سبز بیانیه ای صادر کردند. دربخشی از این بیانیه آمده است: “در پاسداشت یاد.......................

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاههای کشور در حمایت از پیشنهاد سید مصطفی تاجزاده برای برگزاری اعتصاب غذا یا روزه سیاسی در اولین دوشنبه هر ماه و نامگذاری آن روز به اسم یک شهید جنبش سبز بیانیه ای صادر کردند.
دربخشی از این بیانیه آمده است: “در پاسداشت یاد شهید ندا آقا سلطان که با چشمان نگران و سرشار از امید خود هنوز به مابا اضطراب مینگرد بر آن شدیم تا در تاریخ دوشنبه هفتم آذرماه در کلیه واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور اعم از دولتی و یا غیر دولتی اقدام به برگزاری مراسم روزه سیاسی نماییم و صد البته که در هنگامه افطار این روز با فضیلت مراسم پر فیض دعا و مناجات جهت رهایی کشورمان از ظلم . مشکلات و خطر درگیری نظامی . همینطور برای سلامتی رهبران در حصر جنبش وآزادگان در اسارتمان بر گزار خواهد گردید .”
متن کامل این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار تحول سبز قرار گرفته است در پی می آید:

وکسانی که گفتند تنها پروردگارما خداوند است ودراین راه استقامت ورزیدند همانارستگارشدند
۱-هم میهنان گرامی اینک که با گذشت نردیک به ۳۰ ماه از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری دهم که با دخالتهای مستقیم رهبران نظام . نیروهای امنیتی و نظامی وعناصر به اصطلاح خود سر لباس شخصی که کشور را به ورطه نابودی مطلق کشانده و با سرعت هر چه تمام تر به پرتگاه فروپاشی اجتماعی اقتصادی رهنمون می شودو با نگاه به موضع گیری و صحبتهای ناصواب مسوولین سیاسی و امنیتی که کشور را در بزنگاه یک جنگ نابرابر و ناخواسته که پایانی جز خرابی و ویرانی باقی زیر ساختهای به جا مانده از قبل را نیز نداشته و پس ازسالها باعث دخالت مستقیم بیگانگان در سرنوشت کشورمان را نخواهد داشت. قرار می دهند.
۲- باتوجه به حصر و بازداشت غیر قانونی و غیر شرعی رهبران جنبش سبز ملت ایران آقایان مهندس موسوی و مهدی کروبی و همینطور اسارت و گرونگانگیری گروهی از بهترین نخبگان کشوردر حوزه های سیاسی . اقتصادی فرهنگی و اجتماعی ودانشجویان سر فراز جنبش های دانشجویی در زندانهای مخوف و سیاه استبدادی
۳- با نگاه به مفاسد گسترده اقتصادی و متعدد دولت وعدم وجود مجلس توانمند و مستقل در جهت برخورد قاطع با شریانهای فساد. فرافکنی های متعدد مسوولین و گردن کشیهای ناصواب و دروغ های خنده آوراز جمله در بزرگترین پرونده فساد اقتصادی ایران از آغاز تا به اکنون
۴-با توجه به عدم توجه و پاسخگویی دولت مستقر به خواست و نیازهای به حق دانشجویان و ایجاد سوانح متعدد در دانشگاه ها . خوابگاه و مراکز دانشگاهی و همینطور ادامه طرح غیر شرعی و انسانی تفکیک جنسیتی دانشجویان که مخالف نص صریح منویات امام راحل عظیم الشان می باشد.
در پاسداشت یاد شهید ندا آقا سلطان که با چشمان نگران و سرشار از امید خود هنوز به مابا اضطراب مینگرد بر آن شدیم تا در تاریخ دوشنبه هفتم آذرماه در کلیه واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور اعم از دولتی و یا غیر دولتی اقدام به برگزاری مراسم روزه سیاسی نماییم و صد البته که در هنگامه افطار این روز با فضیلت مراسم پر فیض دعا و مناجات جهت رهایی کشورمان از ظلم . مشکلات و خطر درگیری نظامی . همینطور برای سلامتی رهبران در حصر جنبش وآزادگان در اسارتمان بر گزار خواهد گردید .
در خاتمه به ملت شریف و هموطنان عزیزمان متذکر می گرددکه کلیه وعده های غذایی این روز در حرکتی نمادین به افراد بی بضاعت و مستمندان کشورمان تقدیم خواهد گردیدکه در این روزها ثانیه به ثانیه برتعدادشان افزون میگردد. در خاتمه خواهشمند است هموطنان و دانشجویان گرامی تمامی تصاویر و یدیو ها و گزارشهای خبری خود را به صفحه مختص خبر رسانی دوشنبه های اعتراض ارسال نموده تا با بازنشر و خبر رسانی مستمر هموطنان مان در پهنه گیتی را مطلع وهمراه نماییم . در پایان متذکر می گردد که برنامه های اعتراضی روز پر شکوه ۱۶ آذر که با ایام سوگواری سالار شهیدان و آزادی خواهان قرین گردیده است متعاقبا اعلام خواهد گردید.
جمعی از اساتید و. فعالین دانشجویی و دانشجویان جنبش راه سبز امید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر