به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

بررسی تفحص از تامین اجتماعی در مجلس

 منبع: کلمه
تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود. به گزارش مهر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود، گفت: عدم استفاده بهینه از منابع تامین اجتماعی، مطلوب نبودن سرمایه گذاری شرکتهای تابعه، سوده نبودن برخی از شرکتها و ورشکستگی آنها از جمله دلایل تحقیق و تفحص است. هادی مقدسی در گفتگو با مهر افزود: تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود.وی با اشاره به این که تحقیق و تفحص این هفته در نوبت بررسی بود اما فرصت به بررسی آن نرسید، اظهارداشت: در دهه چهارم سازمان تامین اجتماعی باید نقش مهمی را ایفا ‌کند زیرا مجری اصل ۲۹ قانون اساسی است که در سال جاری از شرایط ویژه و خاصی برخوردار است.....

تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود. به گزارش مهر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود، گفت: عدم استفاده بهینه از منابع تامین اجتماعی، مطلوب نبودن سرمایه گذاری شرکتهای تابعه، سوده نبودن برخی از شرکتها و ورشکستگی آنها از جمله دلایل تحقیق و تفحص است.
هادی مقدسی در گفتگو با مهر افزود: تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود.
وی با اشاره به این که تحقیق و تفحص این هفته در نوبت بررسی بود اما فرصت به بررسی آن نرسید، اظهارداشت: در دهه چهارم سازمان تامین اجتماعی باید نقش مهمی را ایفا ‌کند زیرا مجری اصل ۲۹ قانون اساسی است که در سال جاری از شرایط ویژه و خاصی برخوردار است.
به گفته وی، اگر مجلس در جهت شفاف‌ سازی منابع تأمین اجتماعی اقدامی را در سال گذشته انجام داد به این دلیل بود که بتوانیم موتور تأمین اجتماعی را برای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی تعمیر کنیم.
مقدسی در خصوص موارد مطرح شده برای تحقیق و تفحص از این سازمان گفت: اجرا نشدن قانونهای تامین اجتماعی، بیمه قالیبافان، کارگران ساختمانی و صنایع دستی که از مصوبات مجلس بوده از دیگر دلایل تحقیق و تفحص از این سازمان است.
مقدسی با اشاره به این که بحث ما شخص نیست بلکه خدمات این سازمان است، گفت: نه با وزیر رفاه کاری داریم نه با رئیس سازمان تامین اجتماعی بلکه کاستیها منظور ما است که باید رفع شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه افزود: وزیر رفاه باید برای مدیریت منابعی که در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است فکری کند و خیال مردم و مجلس را از آینده این سازمان آسوده کند.
وی در مورد اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری گفت: از مهمترین اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی این است که در آینده‌ای نزدیک تمام اقشار کشور را بیمه کند که تا کنون با وجود مصوبات قانونی هنوز برخی از اقشار آسیب‌پذیر بیمه نشده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر