به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

این بار اتهام این است :دیدار با رهبران جنبش سبز

 منبع: کلمه
تهدید تلفنی وعلنی کسانی که با مهدی کروبی و میرحسین موسوی دیدار کرده اند ، افزایش یافته است .به گزارش خبرنگاران کلمه ،در چند روز گذشته با تعدادی از کسانی که با مهدی کروبی دیدار داشته اند ، تماس گرفته شده و ضمن تهدید آنها به بازداشت و احضار به وزارت اطلاعات ، گفته شده که چنین اقداماتی را تکرار نکنند .پیش از این نیز برخوردهای علنی و تهدید آمیز با کسانی که با میرحسین موسوی دیدار کرده اند ، گزارش شده بود . عبدالله مومنی که پس از ۸ ماه با قرار وثیقه ۸۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود، پس از دیدارنوروزی میرحسین موسوی با او و خانواده اش ، مجداد دستگیر و راهی زندان انفرادی در ۲۰۹ شده است .آنچنان که همسر سخنگوی ادوار تحکیم وحدت می گوید: پیش از آمدن میرحسین موسوی به منزلشان، از اداره اطلاعات تهران با آنها تماس تلفنی گرفته شد که آمدن موسوی موجب ضررهایی برای عبدالله خواهد شد .این اتفاق دو روز پس از این دیدار روی داد و با فراخواندن عبدالله مومنی به دادگاه انقلاب ، وی دوباره روانه زندان شد . او هم اینک در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و در سلول انفرادی نگه داری می شود ....

تهدید تلفنی وعلنی کسانی که با مهدی کروبی و میرحسین موسوی دیدار کرده اند ، افزایش یافته است . به گزارش خبرنگاران کلمه ،در چند روز گذشته با تعدادی از کسانی که با مهدی کروبی دیدار داشته اند ، تماس گرفته شده و ضمن تهدید آنها به بازداشت و احضار به وزارت اطلاعات ، گفته شده که چنین اقداماتی را تکرار نکنند .
پیش از این نیز برخوردهای علنی و تهدید آمیز با کسانی که با میرحسین موسوی دیدار کرده اند ، گزارش شده بود . عبدالله مومنی که پس از ۸ ماه با قرار وثیقه ۸۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود، پس از دیدارنوروزی میرحسین موسوی با او و خانواده اش ، مجداد دستگیر و راهی زندان انفرادی در ۲۰۹ شده است .
آنچنان که همسر سخنگوی ادوار تحکیم وحدت می گوید: پیش از آمدن میرحسین موسوی به منزلشان، از اداره اطلاعات تهران با آنها تماس تلفنی گرفته شد که آمدن موسوی موجب ضررهایی برای عبدالله خواهد شد .
این اتفاق دو روز پس از این دیدار روی داد و با فراخواندن عبدالله مومنی به دادگاه انقلاب ، وی دوباره روانه زندان شد . او هم اینک در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و در سلول انفرادی نگه داری می شود .
مهدی کروبی  و میرحسین موسوی در سال جدید با خانواده زندانیانی چون بهاره هدایت ، احمد زید آبادی ، سعید لیلاز ، بهمن احمدی امویی ، مسعود باستانی ، شیوا نظر آهاری ، تعدادی از فعالان سیاسی و دانشجویی و با خانواده فیلمساز معروف ایرانی ، جعفر پناهی دیدارهایی داشته است .
در این دیدارها موسوی و کروبی ضمن امیدواری به آینده خواهان صبر و استقامت ، افزایش آگاهی های عمومی مردم و حفط وحدت در میان جنبش سبز شده اند . آنها همچنین از مقاومت زندانیان جنبش سبز تقدیر و تشکر کردند.
به موازات گسترش دیدارها و جلسات کروبی و موسوی که در روزهای آغازین سال که به بهانه دیدارهای نوروزی افزایش یافته ،نیروهای امنیتی تلاش می کند تا آنها را به شدت محدود کند . به همین منظور رو به تهدید کسانی آورده که با این دو رهبر منتقد وضعیت حاکم بر کشور دیدار می کنند . از آنجایی که برخورد و محدود کردن علنی آنها هزینه های بسیاری برای  دولت دارد و موجب گسترش نارضایتی های موجود می شود ، آنها چاره کار را در تهدید ، ارعاب و بازداشت دیگر فعالان اجتماعی و سیاسی کرده اند . بهانه این بار ” دیدار و گفت و گو با رهبران جنبش سبز ” است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر