به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

“هدفمندکردن یارانه ها موجب اخراج دسته جمعی کارگران شده است”

 منبع: کلمه
رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان همدان گفت: براساس آمارسازمان تامین اجتماعی استان سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ نفرازبیمه بیکاری استفاده کرده اند که نسبت به سال ۸۷ از رشد ۲۵ درصدی برخوردار بوده است . به گزارش ایلنا، احمد معبودی از ارائه سهام عدالت به کارگران خبر داد و  اظهارداشت: با پیگیری های صورت گرفته برگه های سهام عدالت ازطریق کانون شوراها در اختیار کارگران قرار می گیرد. معبودی با بیان اینکه کارگران از اقشار زحمتکش و پرتلاش کشورهستند و درتمام صحنه های سیاسی واقتصادی حضورفعال دارند افزود: بیش از ۳۵ درصد نیروی کاراستان را جامعه کارگری تشکیل می دهد.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان همدان گفت: براساس آمارسازمان تامین اجتماعی استان سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ نفرازبیمه بیکاری استفاده کرده اند که نسبت به سال ۸۷ از رشد ۲۵ درصدی برخوردار بوده است .
به گزارش ایلنا، احمد معبودی از ارائه سهام عدالت به کارگران خبر داد و  اظهارداشت: با پیگیری های صورت گرفته برگه های سهام عدالت ازطریق کانون شوراها در اختیار کارگران قرار می گیرد.
معبودی با بیان اینکه کارگران از اقشار زحمتکش و پرتلاش کشورهستند و درتمام صحنه های سیاسی واقتصادی حضورفعال دارند افزود: بیش از ۳۵ درصد نیروی کاراستان را جامعه کارگری تشکیل می دهد.
معبودی اظهارداشت: وضعیت اقتصادی و طرح هدفمند کردن یارانه ها مشکلاتی را برای جامعه کارگری به وجود آورده است وبرخی کارگاه ها به دلیل عدم مدیریت صحیح اقدام به اخراج دسته جمعی کارگران می کنند.
وی خاطرنشان کرد: براساس آمارسازمان تامین اجتماعی استان سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ نفرازبیمه بیکاری استفاده کرده اند که نسبت به سال ۸۷ از رشد ۲۵ درصدی برخوردار بوده است .
این فعال کارگری گفت: افزایش روند اخراج دسته جمعی کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان باعث افزایش آماربیمه بیکاری شده است که مشکلاتی را درآینده برای سازمان تامین اجتماعی به دنبال خواهد داشت.
وی دراد امه از فعالیت ۱۹ شورای اسلامی کار در کارخانجات استان خبرداد و گفت: با تعامل سازنده بین کارگر وکارفرما و رعایت اصل سه جانبه گرایی درکانون شوراهای اسلامی کار استان برخی مشکلات کارگران قبل از ارجاع به مراجع حل اختلاف وهیات های تشخیص برطرف می شود.
معبودی با اشاره به اینکه بیش از ۷۸ درصد کارگران استان قراردادی هستند تصریح کرد: تعیین نرخ دستمزد درسالجاری کمترین اعتراضات را درمیان کارگران و کارفرمایان به دنبال داشته است که نشان ازتوجه مسئولین به حل مشکلات این قشردارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر