به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

استعفا یا بركناری بذرپاش؟ + تصویر خانم دكتر جانشین

منبع:اینده                                                                                            مهرداد بذر پاش رئیس سازمان ملی جوانان در جلسه امروز هیات دولت بركنار شد. در حالی كه كمتر از یك هفته از عزل ناگهانی منوچهر متكی وزیرسابق امورخارجه كه با فعالیت اسفندیاررحیم مشایی وبقایی درحوزه سیاست خارجی مخالفت كرده..........
مهرداد بذر پاش رئیس سازمان ملی جوانان در جلسه امروز هیات دولت بركنار شد.

در حالی كه كمتر از یك هفته از عزل ناگهانی منوچهر متكی وزیرسابق امورخارجه كه با فعالیت اسفندیاررحیم مشایی وبقایی درحوزه سیاست خارجی مخالفت كرده بود می گذرد مهرداد بذرپاش معاون احمدی نژاد كه خود را ازبختهای انتخابات ریاست جمهوری آینده می دانست پس از بركناری از هیات مدیره سایپا در هفته گذشته از ریاست سازمان ملی جوانان هم عزل شد وجای خود را به خواهرزاده بقایی جانشین مشایی داد.
این بركناری های پیاپی در هیات وزیران كه یاداور عزلهای چهارم مرداد سال گذشته است كه محسنی اژه‌ای وصفارهرندی از دولت نهم وسپس لنكرانی وزیربهداشت و وزیر رفاه بدلیل مخالفت با مشایی از قطار دولت دهم پیاده شدند.

بنابر ادعای مشرق، مهرداد بذرپاش دقایقی پیش در جلسه هیات دولت از ریاست سازمان ملی جوانان عزل شد.
 
گفته می شود خانم دكتر فرحناز تركستانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به عنوان یكی از گزینه های جایگزین بذرپاش مطرح است.وی خواهرزاده بقایی رئیس سازمان میراث فرهنگی است اما عصر ایران به نقل از سازمان ملی جوانان از استعفای بذرپاش خبرداده است. با این وجود خبر بركناری بذرپاش از خروجی خبرگزاریها حذف شده است.

مهرداد بذرپاش كه پس از صادق امامیان مشاور جوان محمود احمودی نژاد در شهرداری تهران شد پس از پیروزی احمدی نژاد در انتخابات سال 1384 به همین سمت در ریاست جمهوری منصوب شد.
 
بذرپاش پس از ازدواج با دختر علی احمدی وزیر آموزش وپرورش دولت نهم كه بدلیل مخالفت با مشایی در دولت دهم حذف شد به مدیرعاملی سایپا رسید اما با انتصاب تیم مورد حمایت مشایی وی به رغم میل شخصی از سایپا یه سازمان ملی جوانان رفت.

موضوع ادامه تحصیل وی در مقطع دكتری دانشگاه علامه طباطبایی بدون شركت در كنكور اولین جنجال تحصیلی دولت نهم قبل از طرح موضوع مرحوم كردان ومحمدرضا رحیمی بود.

برخی نزدیكان بذرپاش در تلاش بودند كه با توجه به جوانی خوش سیما بودن وارتباط خوب وی با بسیج واصولگرایان وی را بعنوان كاندیدای دوره بعدذ ریاست جمهوری مطرح كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر