به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

ابراز نگرانی سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس از اجرای ضعیف طرح هدفمندی

 منبع:جرس
سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس هشدار داد: درآمدهایی که از اجرای قانون هدفمندشدن یارانه ها پیش بینی می شد محقق نخواهد شد و این جای نگرانی دارد. به گزارش پارلمان‌نیوز، داریوش قنبری نظارت بر اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها را ضعیف دانست و گفت: هدفمند شدن یارانه ها آنگونه که مورد نظر قانونگذار بوده است اجرا نمی شود. این نماینده اصلاح طلب ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت می خواهد در فرجه کمتری نسبت به آنچه..........

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس هشدار داد: درآمدهایی که از اجرای قانون هدفمندشدن یارانه ها پیش بینی می شد محقق نخواهد شد و این جای نگرانی دارد.

به گزارش پارلمان‌نیوز، داریوش قنبری نظارت بر اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها را ضعیف دانست و گفت: هدفمند شدن یارانه ها آنگونه که مورد نظر قانونگذار بوده است اجرا نمی شود.

این نماینده اصلاح طلب ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت می خواهد در فرجه کمتری نسبت به آنچه مجلس مصوب کرد این قانون را اجرا کند، گفت: هر چه دولت بخواهد در فرصت کمتری این قانون را اجرا کند فشار بیشتری بر مردم وارد می شود و آثار تورمی بیشتری را در بر خواهد داشت.

وی افزود: از طرفی باید همزمان با اجرای طرح بر آن نظارت دقیق صورت گیرد که متاسفانه این نظارت بسیار ضعیف و نامتناسب با قانونی به این عظیمی است.

عضو کمیته سیاسی فراکسیون خط امام مجلس تصریح کرد: فقدان نظارت موثر و همه جانبه بر اجرای این قانون، این بیم و نگرانی را به وجود می آورد که عده ای از این طریق سوء استفاده کنند و با افزایش قیمت ها سیاست های جبرانی دولت را بی اثر کنند و از این طریق فشار مضاعفی بر دوش طبقات متوسط و پایین جامعه وارد کند.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئله دیگری که در رابطه با اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها مطرح است بحث درآمدهایی است که در قانون پیش بینی شده است؛ با توجه به نحوه اجرا به نظر می رسد درآمدهایی که پیش بینی شده بود از اجرای این طرح حاصل شود محقق نشده است و این جای نگرانی دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر