به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

برخی تولیدکنندگان، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را با کم‌فروشی جبران می‌کنند

 منبع:کلمه
اگرچه دولت با برخی تولیدکنندگان وارد مذاکره برای کاهش قیمت‌ها شده است، اما برخی تولیدکنندگان بعضا از برندهای معتبر، عدم افزایش قیمت‌ها را از کم فروشی جبران می‌کنند. به گزارش مهر، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در کشور اگرچه در مدت زمان کوتاهی توانسته تغییر رفتار درصد زیادی از مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته باشد، اما تولیدکنندگان را نیز بر این واداشته است که مطابق با شرایط جدید مصرف، تولیدات خود را بسته‌بندی کنند تا مردم نیز بنا بر شرایط خود و به اندازه مصارف، خرید کنند؛ در حالی که در گذشته فروشنده می‌توانست در اکثر قریب..........

اگرچه دولت با برخی تولیدکنندگان وارد مذاکره برای کاهش قیمت‌ها شده است، اما برخی تولیدکنندگان بعضا از برندهای معتبر، عدم افزایش قیمت‌ها را از کم فروشی جبران می‌کنند.
به گزارش مهر، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در کشور اگرچه در مدت زمان کوتاهی توانسته تغییر رفتار درصد زیادی از مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته باشد، اما تولیدکنندگان را نیز بر این واداشته است که مطابق با شرایط جدید مصرف، تولیدات خود را بسته‌بندی کنند تا مردم نیز بنا بر شرایط خود و به اندازه مصارف، خرید کنند؛ در حالی که در گذشته فروشنده می‌توانست در اکثر قریب به اتفاق موارد به هر میزان کالا که مدنظرش بود، بفروشد؛ در حالی که مردم هم اکنون مدعیان اصلی تغییر الگوهای مصرف هستند.
گشت و گذاری در بازار اما نکته دیگری را نیز نمایان می سازد، برخی تولیدکنندگان حتی از برندهای معتبر نیز که برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با دولت وارد مذاکره شده و در مواردی تفاهم نامه های همکاری امضا کرده اند، به میزان بسیار اندک و ناچیزی از حجم کالاهای تولیدی خود کاسته اند، به نحوی که وقتی مصرف کننده برخی کالاها را به دست می گیرد، به خوبی متوجه کاهش وزن می شوند.
این موضوع به خصوص در مورد وزن انواع نوشیدنی ها و نوشابه ها و تن ماهی به چشم می خورد؛ اما در مورد لبنیات نیز خصوصا در مورد ماست، میزان آبی که بر روی یک ظرف ماست جمع شده است، بیش از گذشته است و این نشان می دهد برخی تولیدکنندگان که البته طیف وسیعی را در بر نمی گیرد، با این کار می خواهند جبران ضرر و زیان کنند یا به نوعی پس اندازی برای آینده داشته باشند.
همچنین بازار در هفته دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در مورد برخی کالاها افزایش اندک در حد ۱۰ تا ۲۰ تومان را به خصوص در صیفی جات و سبزی از خود نشان می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر