به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

چهار هزار نفر در اثر آلودگی هوا جان باخته‌اند

 منبع:جرس
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در اثر آلودگی هوایی که در کشور به‌وجود آمده است ، حداقل 4 هزار نفر در اثر این آلودگی جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش اکونیوز، حسینعلی شهریاری افزود: طرح دورکاری که اخیرا دولت به اجرا درآورده در کاهش آلودگی هوای تهران نقش موثری خواهد داشت. همچنین طرح انتقال از تهران هم می‌تواند به‌طور قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشد. وی افزود: منشا آلودگی هوا به‌خاطر وسایل نقلیه است و همچنین 22 درصد آلودگی به خاطر کارخانه‌ها است و همچنین..............


رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در اثر آلودگی هوایی که در کشور به‌وجود آمده است ، حداقل 4 هزار نفر در اثر این آلودگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش اکونیوز، حسینعلی شهریاری افزود: طرح دورکاری که اخیرا دولت به اجرا درآورده در کاهش آلودگی هوای تهران نقش موثری خواهد داشت. همچنین طرح انتقال از تهران هم می‌تواند به‌طور قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشد.

وی افزود: منشا آلودگی هوا به‌خاطر وسایل نقلیه است و همچنین 22 درصد آلودگی به خاطر کارخانه‌ها است و همچنین پالایشگاه نفت تهران نیز 6 درصد و آلودگی هوای تهران دخیل هستند.

نماینده زاهدان تصریح کرد: در اثر آلودگی هوایی که در کشور به‌وجود آمده است و حداقل 4 هزار نفر در اثر این آلودگی جان خود را از دست داده‌اند.

شهریاری ادامه داد: با بررسی‌هایی که به‌وجود آمده است بنزین که در پالایشگاه‌ها تولید می‌شود می‌تواند در آلودگی هوا نقش داشته باشد.

وی اذعان کرد: در اثر آلودگی هوا بیماری‌هایی همچون کند‌ذهنی، سردرد، زودعصبانی شدن، کاهش توان افراد و بیماری‌های سرطانی افراد جامعه را تهدید می‌کند.

شهریاری در مورد راه‌کارهای پیشنهادی برای کاهش آلودگی هوا نیز گفت: دولت باید حمل و نقل عمومی را توسعه دهد بطوری که 2 میلیارد دلار برای توسعه مترو در نظر گرفته شده بود ولی دولت نسبت به آن بی‌توجه بود و همچنین اجرای طرح دورکاری و انتقال از پایتخت و جمع‌آوری خودروهای فرسوده می‌تواند در کاهش آلودگی هوای تهران موثر باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر