به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

طرح جدید امنیتی پلیس، همزمان با اجرای هدفمندی یارانه‌ها

 منبع: مردمک
در حالی‌که تنها ساعاتی از آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها می‌گذرد، پلیس ایران اعلام کرد که یک طرح امنیتی جدید را در تهران اجرا می‌کند. به گزارش خبرگزاری کار ایران، امروز 28 آذر ماه و در اولین روز از آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و اصلاح.............

در حالی‌که تنها ساعاتی از آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها می‌گذرد، پلیس ایران اعلام کرد که یک طرح امنیتی جدید را در تهران اجرا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری کار ایران، امروز 28 آذر ماه و در اولین روز از آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و اصلاح قیمت‌ها، رئیس پلیس پیشگیری تهران ‌بزرگ اعلام کرد «طرح مبارزه با سرقت» از صبح یک‌شنبه در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.
به گفته سرهنگ محسن خانچرلی، در زمان اجرای این طرح، ماموران نیروی انتظامی در سطح شهر حضور می‌یابند.
خبرگزاری ایلنا همچنین گزارش کرده که گشت‌های پلیس در میادین اصلی حاضر هستند.
گزارش‌هایی از سطح شهر تهران، از حضور نیروهای پلیس در مقابل پمپ بنزین‌ها، از روز گذشته، حکایت دارند.
از سوی دیگر رئیس پلیس تهران به خبرگزاری مهر گفته که «پلیس با آمادگی کامل به استقبال اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها رفته است».
حسین ساجدی‌نیا همچنین گفت که از زمان آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هیچ اتفاقی در تهران رخ نداده است.
به گفته او، پلیس‌های مبارزه با جرایم اقتصادی و قاچاق کالا در آمادگی صد درصد قرار دارند.
خبرگزاری مهر همچنین به نقل از احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی آورده که در زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، «هیچ‌گونه مشکل امنیتی و انتظامی اتفاق نخواهد افتاد».
اوایل آبان‌باه با اجرایی شدن هدفمندسازی یارانه‌ها، مصطفی محمد نجار، وزیر کشور گفته بود که چنانچه «عده قلیلی» بخواهند در مقابل مردم بایستند و کاری بکنند، با آنها «برخورد قانونی و قاطع» می‌شود.
پیش از این نیز چند تن از مسئولین دولتی و امنیتی در این مورد هشدار داده بودند؛ از جمله می‌توان به سخنان احمدرضا رادان، جانشين فرماندهی نيروی انتظامی اشاره کرده که پیرامون بحران‌های ناشی از هدفمند شدن يارانه‌ها و تاثیری که در امنيت جامعه می‌گذارد، ‌گفته بود پليس «با قاطعيت به دنبال پيشگيری و پيش‌بينی حوادث خواهد بود و با اقتدار کامل در کنار دولت خواهد می‌ایستد.»
به دنبال این سخنان و طرح «فتنه اقتصادی» مهدی کروبی، از رهبران مخالف دولت این موضع‌گیری را مجوزی برای «سرکوب گسترده مردم» در مقابل اعتراض به افزایش چشمگیر قیمت‌ها در شرایط حذف یارانه‌های دولتی و ایجاد فضای امنیتی و پلیسی دانست.
محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران نیز در گفت‌وگوی شب گذشته خود گفت: آن‌ها که اقدامی می‌کنند، ما اقدام آن‌ها را اقتصادی نخواهیم دانست.
رئیس دولت ایران در این برنامه زنده تلویزیونی از آغاز اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از 28 آذرماه خبر داد.
در آغاز این طرح، قیمت حامل‌های انرژی از جمله، بنزین، گازوییل، برق، نفت سفید، گاز طبیعی، گاز خودرو و نفت کوره اصلاح شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر