به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

رامین رفت، باور كنید!

 منبع: آینده
محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی ارشاد پس از بارها تكذیب بركناریش واقعا بركنار شد. به گزارش ایرنا سید محمد علی حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حكمی محمد جعفر محمدزاده را به‌عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب كرده و حكم انتصاب وی، به‌زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.  محمدزاده پیش از این مسوول دفتر معاون اول رییس‌جمهوری بود و انتصاب وی به‌عنوان معاون مطبوعاتی.......

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی ارشاد پس از بارها تكذیب بركناریش واقعا بركنار شد.
به گزارش ایرنا سید محمد علی حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حكمی محمد جعفر محمدزاده را به‌عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب كرده و حكم انتصاب وی، به‌زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

محمدزاده پیش از این مسوول دفتر معاون اول رییس‌جمهوری بود و انتصاب وی به‌عنوان معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ، پس از كسب نظر موافق محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری صورت گرفت.
محمدزاده سوابق رسانه‌ای و مطبوعاتی متعددی از جمله معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهوری، مدیر كلی روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات كشور، معاونت موسسه و روزنامه جام جم و همچنین فعالیت در صدا و سیما و تالیف چند كتاب را نیز در كارنامه خود دارد.
وی در طول حدود دو سال فعالیت به‌عنوان معاون ارتباطات ریاست جمهوری، تعامل سازنده ای با رسانه ها برقرار كرده بود.
دهم آبان ماه سال گذشته، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حكمی محمد علی رامین را به‌عنوان معاون مطبوعاتی خود منصوب كرده بود.
به گزارش آینده در طول مسئولیت رامین بیشترین برخوردها وسخت گیریها از سوی وزارت ارشاد كه باید حامی مطبوعات باشد اعمال شد به نحوی كه دستگاه قضایی بسیاری از مطبوعات ورسانه هایی را كه از سوی رامین توقیف شده بودند را باز كرد.
گفتنی است آینده بدلیل انتشار گزارشی درباره آقازاده بشدت مورد مهرورزی وی قرار گرفته بود .
پس از انتشار خبر بازگشت یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین  از آلمان به كشور وفعالیت وی بعنوان مسئول واحداقلیتهای مذهبی ستاد دكتراحمدی نژاد،این خبر توسط پدرش وجود ستادتبلیغاتی برای دكتراحمدی نژاد تكذیب شد وامروز خبرگزاری فارس از وی بهمراه پدرش درنمایشگاه مطبوعات كه بنابرنظر رامین امسال بدون سایتهای صهیونیستی در حال برگزاری است تصویری منتشر كرد.
پیش از این درسمینار صلح زنان ادیان الهی وابسته به كانون مهرورزان صلح شماره حساب یاسین رامین در آلمان (بانك كشور آلمان شماره حساب: DE88664500501004154992 به نام یاسین رامین سویفت كد: SOLADES1OFG) جهت واریزی حق شركت در سمینار اعلام شده بود.
گفتنی است، دبیركانون مذكور سوسن صفاوردی بوده واین این همایش اسفند 1386 با مشاركت مركز امور زنان و خانواه، كانون مذكور و هچنین دفتر امور زنان وزارت فناوری و ارتباطات و اطلاعات و سازمانهای اقلیتهای زنان و چند نهاد دولتی و غیردولتی در سالن وزارت فناوری و ارتباطات و اطلاعات  برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر